اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

پایان تیرماه آخرین مهلت تحویل پروژه‌های مناطق زلزله‌زده از دستگاه‌های اجرایی

استاندار بوشهر گفت: پروژه‌هایی که امروز در مناطق زلزله‌زده تعریف می‌کنیم حداکثر ظرف 45 روز باید به اتمام برسد و تمام پروژه‌هایی که به بعضی از دستگاه‌ها داده‌ایم تا پایان تیرماه تحویل خواهیم گرفت.

پایان تیرماه آخرین مهلت تحویل پروژه‌های مناطق زلزله‌زده از دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فریدون حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای رضایتمندی حضور مردم در پای صندوق باید بیشتر خدمت و تلاش کرد گفت: انتخابات کار عمران و اجرا و سایر امور را به هیچ عنوان نه متوقف و نه کند می‌کند بلکه برای رضایتمندی حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باید بیشتر خدمت کرد.

وی خطاب به فرماندار دشتی و بخشدار شنبه گفت: شما به عنوان نمایندگان دولت باید با جدیت و تلاش بیشتری کارها را پیگیری کنید و اگر آقای بخشدار با این وضعیت پیش برود بعد از انتخابات اگر باشم با ایشان خداحافظی خواهم کرد.

حسنوند تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز تعریف می‌کنیم حداکثر ظرف 45 روز باید به اتمام برسد و تمام پروژه‌هایی که به بعضی از دستگاه‌ها داده‌ایم تا پایان تیرماه تحویل خواهیم گرفت.

استاندار بوشهر افزود: پروژه ورزشی چمن طبیعی و بازسازی سالن ورزشی شهر شنبه، درویشی و باغان و چمن مصنوعی سنا باید تا پایان تیرماه سال 92 تحویل مردم دهیم.

این مسئول در بحث مساجد مناطق زلزله زده نیز گفت: در هر روستا و شهر شنبه برای ماه رمضان حسینیه یا مسجد را برای برگزاری شب‌های احیا تحویل دهند.

وی به بازسازی فضاهای آموزشی در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: همه پروژه‌هایی که در مناطق زلزله‌زده شنبه هستند و اعتبارات یا موافقت نامه آن درحوزه استانداری و دستگاه‌های اجرایی است بدون استثناء ترک تشریفات و مسئولیت قانونی آن بر عهده استاندار است.

حسنوند اضافه کرد: بازسازی و احداث فضاهای آموزشی اولویت بندی شده است و همان طور که ظرف هشت ساعت کار تمام مجروحین و کشته شدگان انجام شد بازسازی نیز در مدت کمتر از چهار ماه باید انجام بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به تکمیل فضاهای ورزشی مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی گفت: سالن و زمین‌های ورزشی شهر شنبه و روستاهای سنا، درویشی و باغان باید تا پایان تیرماه آماده شوند و تا شنبه آینده مبلغ یک میلیارد برای شروع مجدد کار در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می گیرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مبلغ 15 میلیارد تومان هم برای احداث و بازسازی مساجد و مدارس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/66001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول