اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار خبر داد

تامین 10 میلیارد تومان برای خرید و نصب کانکس منطقه زلزله دشتی

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای تامین و نصب کانکس‌های مورد نیاز آسیب دیدگان 10میلیارد تومان از سوی وزارت نفت تامین شده است.

تامین 10 میلیارد تومان برای خرید و نصب کانکس منطقه زلزله دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،شاپور رستمی ظهر امروز در نشست هماهنگی بررسی روند رسیدگی به مناطق زلزله زده با بیان اینکه از 1934 واحد مسکونی خسارت دیده در حادثه زلزله 1211 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارند اظهار داشت:برای بازسازی واحدها تاکنون 1200پرونده تشکیل شده است که در توزیع کانکس‌ها اولویت با مجروحین ، مصدومین، زنان سرپرست خانواده و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

وی با بیان اینکه این 1000خانه موقت در مدت 45 روز توزیع و نصب می‌شود افزود: این کانکس‌ها پس از اینکه منازل آسیب دیدگان بازسازی شد ، به ستاد مدیریت بحران استان برگردانده می‌شود تا در مواقع بحرانی دیگر بکار برذه شود.

معاون امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه منازل مسکونی بازسازی شده در سه تیپ 64،80،86مترمربع ساخته می‌شود افزود: اکنون عملیات پی‌کنی 975واحد آغاز شده است ضمن اینکه آواربرداری و تهیه نقشه انجام شده است.

رستمی با بیان اینکه بازسازی 70 تا 80 درصدواحدهای مسکونی آسیب دیده تا دو ماه دیگربه پایان می‌رسد افزود: اکنون تعدادی از این واحدهای مسکونی که مسئولان منطقه مجری آن هستند رو به پایان است.

وی بیان کرد: در این منطقه 25مسجد ، حسینیه و بقاع متبرکه که در زلزله دشتی آسیب دیده بودند بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول