اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع):

صندوق مهر کشور از طرح‌های اشتغالزایی خانگی حمایت می‌کند

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور با اشاره به ظرفیت‌های اشتغال طرح‌های خانگی گفت: صندوق مهر کشور از طرح‌های اشتغالزایی خانگی حمایت می‌کند.

صندوق مهر کشور از طرح‌های اشتغالزایی خانگی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، جلسه بررسی وضعیت فرش‌بافان به ابتکار سید هادی حسینی عصر امروز با حضور مدیرعامل صندوق مهر کشور و استان، مدیر عامل فرش‌بافان کشور، فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ و مسئولان استانی و کشوری به میزبانی شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور با تقدیر از برگزاری جلسه بررسی وضعیت فرش کشور و با تأکید بر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت اشتغال‌زایی گفت: مشاغل خانگی از راهکارهای مؤثر در اشتغال‌زایی محسوب می‌شود که برای استفاده از توانمندی آن باید همکاری و همراهی مختلف را مدیریت کرد.

مهدی حسین‌نژاد از استقبال صندوق مهر کشور از طرح‌های اشتغال‌زایی خانگی خبر داد و افزود: صندوق مهر کشور برای تأمین مالی اشتغال خانگی و کارگاه‌های کوچک برای اشتغال مردان و زنان آمادگی دارد.

وی به پتانسیل استان مازندران برای طرح‌های اشتغال‌زا اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد بازارچه فروش محصولات شهرستان‌های حاشیه محور سوادکوه باید در برنامه‌ریزی‌های اشتغال‌زا مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور، خواستار همکاری و همراهی ادارات و نهادهای مؤثر در اشتغال کشور شد و بیان داشت: برای اشتغالزایی کشور، همکاری و همراهی ادارات و نهادها لازم است.

انتهای پیام/86015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول