اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/ 34

جلیلی: برگزاری مناظره‌ها با این شیوه اتلاف منابع است

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مناظرات با شیوه‌ای که هفته گذشته برگزار شد به نوعی اتلاف منابع توسط صدا و سیما است.

جلیلی: برگزاری مناظره‌ها با این شیوه اتلاف منابع است

اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برنامه مناظره میان کاندیداها که توسط صدا و سیما تدارک دیده شده بود متناسب با جایگاه یک مناظره نبود به صورتی که رضایت کاندیداها، کارشناسان حوزه اجتماعی و سیاسی و مردم را که ذی‌نفع این برنامه بودند را فراهم نکرد.

وی ادامه داد: اصل مناظره به این شکل است که کاندیداها دیدگاه‌ها، انگیزه‌ها و برنامه‌های خود را در سطوح مختلف بیان کنند و سپس دیدگاه‌های مرتبط با کاندیداهای دیگر را به نقد بکشند تا مردم را برای تصمیم‌گیری به اقناع برسانند.

*این شکل مناظره نشان دهنده ضعف صدا و سیما بود

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مناظره به نوعی اتلاف منابع توسط صدا و سیما بود اذعان داشت: این نشان دهنده ضعف شدید صدا و سیما در اجرا و برنامه‌ریزی است.

وی اضافه کرد: بعد از مناظره، جلسات اضطراری برای تجدید نظر در مناظره با حضور کارشناسان، نامزدهای انتخاباتی و شورای نظارت بر صدا و سیما تشکیل شد در حالی که این جلسات و نظرخواهی‌ها باید قبل از آغاز مناظره‌ها برگزار می‌شد تا دیدگاه‌ها را دریافت کنند و بعد چنین برنامه‌ای تولید کنند.

*سراسیمگی، بی‌برنامگی و اتلاف منابع در راس برنامه‌های صدا و سیما

جلیلی خاطرنشان کرد: سراسیمگی، بی‌برنامگی و اتلاف منابع به یک رویه برای صدا و سیما تبدیل شده است.

وی به شرایط مناسب برای تبلیغات و فعالیت کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و تصریح کرد: روند تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که توانایی جذب مخاطبین را داشته باشد و بیانگر گرمی در بازار انتخابات باشد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوار هستیم در زمان باقیمانده تا انتخابات شور و هیجانی که برای خلق حماسه سیاسی نیاز است به وجود آید و همه بخش‌های اجرایی کشور، نخبگان، رسانه‌های جمعی و کاندیداها برای دستیابی به این نقطه مشترک که خلق حماسه سیاسی است با موفقیت عمل کنند.

وی در پایان با بیان اینکه وعده دیدار ما با مردم خوزستان 24 خرداد پای صندوق‌های رای باشد، گفت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از مردم غیور و شهیدپرور خوزستان می‌خواهم که با مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود گام‌های بلندی بردارند و همچون دوره‌های گذشته برگ زرینی بر افتخارات خود بیافرینند.

انتهای پیام/72011/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول