اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در دانشگاه اصفهان:

شیوه مناظره اخیر فرصت تشخیص را از مردم گرفت

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان گفت: شیوه و روند برگزاری مناظره اخیر نامزدها بنا به دلایلی همچون تعدد افراد و دیدگاه‌ها در یک برنامه، ساعت طولانی و فرصت کم پاسخگویی، فرصت تشخیص را از مردم گرفت.

شیوه مناظره اخیر فرصت تشخیص را از مردم گرفت

حجت‌الاسلام علی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نهاد رهبری با کمک از بدنه دانشجویی و همکاری بسیج اساتید دانشگاه در راستای روشنگری و تبیین آرمان‌های امام و انقلاب و احیای فضای شور و شعور سیاسی در این چند ماه تلاش زیادی کرده است.

وی افزود: از جمله وظایف مهم در این چند ماه، تحقق حماسه سیاسی به بهترین نحو ممکن است که در همین راستا برای بالا بردن سطح آگاهی سیاسی و داشتن یک انتخاب اصلح برای قشر مهم و تأثیرگذار جامعه دانشگاهی، اقدام به برگزاری جلسات متعدد پرسش و پاسخ، نقد رسانه، مناظرات دانشجویی و رجال سیاسی کردیم.

تقوی خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری همراه با یک انتخاب اصلح شرایط لازم و ملزوم یکدیگر هستند و از دیدگاه من بهترین منبع و مرجع برای معیارهای شاخص یک انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، سایت و کتاب معیار 92 است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اصفهان تصریح کرد: کتاب و سایت معیار 92 که به همت فعالان سیاسی و اجتماعی اصفهان تهیه و تنظیم شده، یک مرجع کامل و جامع از سخنان رهبری است که با چیدمان و ویرایش دقیق و به دور از هرگونه نگاه قضاوتی نوشته شده است.

وی افزود: با نگاهی اجمالی به این منبع و مرجع در می‌یابیم که تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب برای معیارهای یک انتخاب اصلح بر روی یک سری شاخصه‌هایی همچون اخلاق‌مداری و رعایت اخلاق، ساده زیستی مسئول، در بین مردم بودن و مردمی بودن رییس جمهور، داشتن تهذیب نفس، قدرت تدبیر و خدمتگزاری در هر شرایط است و این‌ها شرایط و معیارهایی است که باید دانشجویان و اقشار جامعه برای یک انتخاب اصلح در بین نامزدها مدنظر قرار دهند.

تقوی با اشاره به مناظرات اخیر تلویزیونی هشت نامزد گفت: از دیدگاه من شیوه و روند برگزاری این جلسه در حد یک مناظره نبوده و حتی نامناسب هم بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: دلایلی همچون ساعت طولانی برنامه، تعدد افراد و نامزدها در یک برنامه، تعدد سوالات پی در پی و زمان کم پاسخگویی نامزد فرصت تبیین و تشخیص را از مردم و مخاطبین گرفته بود.

وی در پایان افزود: از دیدگاه من شیوه مناظره دوره قبل با رعایت یک سری پیش فرض‌هایی همچون رعایت اخلاق و تخریب نکردن دیگران بسیار مناسب‌تر از شیوه فعلی بود.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول