اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان:

قالیباف هشتمین شهردار برتر جهان است

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه قالیباف شهردار برتر کشور و هشتمین شهردار برتر در جهان است، افزود: او بین 162 کلانشهر جهان هشتمین شهردار برتر است.

قالیباف هشتمین شهردار برتر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور افشار محمدیان در همایش «جهادی برای ایرانی سربلند» که از طرف حامیان قالیباف در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با ذکر آیه‌ای از قرآن مجید، اظهار کرد: خداوند حال و روز هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه افراد آن قوم خودشان اقدام کنند.

وی افزود: ما با تبیین شعار «چرا قالیباف»، دریافته‌ایم که وی کاندیدایی شایسته حمایت است و با نگاهی به جایگاه دیروز، امروز و فردای این فرد به راحتی می‌توان دریافت که این کاندیدا ارزش حمایت را دارد.

این استاد دانشگاه درباره شخصیت محمدباقر قالیباف، گفت: قالیباف از 16 سالگی با حضور در حادثه طبس و کمک به زلزله‌زدگان نخستین گام‌های انسان دوستانه خود را برداشت تا جایی که در 19 سالگی جزو تیم تخریب‌چی جبهه در دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: قالیباف شایستگی‌ها و لیاقت‌هایی که از خود نشان داد در 21 سالگی فرمانده تیپ امام رضا (ع) و در 22 سالگی فرمانده لشکر پنج خراسان شد.

*قالیباف هشتمین شهردار برتر جهان است

افشار محمدیان، فرماندهی قرارگاه، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، نیروی هوایی، نیروی انتظامی و... را از مسئولیت‌های دیروز قالیباف عنوان کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن زیست شناسی و انجمن فیزیولوژی گیاهی ایران اذعان کرد: قالیباف امروز نشان داد در جایگاه شهردار پایتخت ایران با به کارگیری و مشارکت نیروهای جوان تا چه حد موفق عمل کرده است.

وی قالیباف را نمونه بارز یک مدیر دینی با عملکردی بالا معرفی کرد و گفت: تعهد نباید تنها در ظاهر افراد حفظ شود بلکه نتایج و عملکرد مسئولان نشان دهنده میزان عملکرد آنهاست.

افشار محمدیان با اشاره به اینکه قالیباف نشان داد که یک مسئول باید در جایگاه مورد سئوال مردم قرار گیرد، تصریح کرد: قالیباف امروز، دانشیار رشته جغرافیای سیاسی در دانشگاه تهران با تعداد بسیار زیادی تألیف است.

وی قالیباف را شهردار برتر کشور و هشتمین شهردار برتر در جهان ذکر کرد و افزود: او بین 162 کلانشهر جهان هشتمین شهردار برتر است.

*قالیباف در حادثه کوی دانشگاه با تدبیر عمل کرد و خشونت‌طلب نیست

این استاد یار اکو فیزیولوژی گیاهی خطاب به افرادی که قصد تخریب چهره این مدیر انقلابی را دارند، عنوان کرد: کسانی که به هر دلیل قصد سرکوب این کاندیدا را دارند نباید وجدان خود را زیر پا بگذارند زیرا همه در برابر خدا مسئول هستیم و باید روزی پاسخ اعمال خود را دهیم.

وی با بیان اینکه مدیریت مطلوب قالیباف غریب واقع شده است، خاطرنشان کرد: افرادی که حادثه کوی دانشگاه سال 82 را بزرگ می‌کنند و معتقدند که قالیباف در آن شب برای ورود به دانشگاه حکم تیر گرفت باید بگویم که او نه تنها اصلاً از گلوله‌ای استفاده نکرد حتی اجازه نداد از دماغ کسی خونی ریخته شود.

افشار محمدیان، اضافه کرد: در آن شب بالغ بر 12 هزار جوان با اندیشه‌های مختلف به جان هم افتاده بودند اما قالیباف با ورود به دانشگاه به دانشجویان مخالف اجازه داد تا از میکروفن پلیس برای صحبت استفاده کرده و نظرات خود را آزادانه بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه قالیباف آن معضل را با گفتمان «نه با زور بلکه با تدبیر» حل کرد، متذکر شد: قالیباف حتی به زیر گوش هیچ دانشجویی سیلی نزد.

این استاد دانشگاه، احداث 100 خانه سالمندان، 120 کتابخانه، 400 خانه سلامت با استخدام دو هزار نیروی فارغ‌التحصیل، 120 خانه اسباب بازی برای کودکانی که امکان خرید اسباب بازی‌های نوین را ندارند و... از جمله عملکرد قالیباف ذکر کرد.

وی گفت: شهردار تهران نه تنها به ساخت پل و دیگر خدمات عمرانی اهمیت می‌داد بلکه در کنار آنها به عمران و توسعه مکان‌های ورزشی و افزایش سرانه فضای سبز نیز اهمیت داده است.

افشار محمدیان به‌کارگیری نیروهای متخصصی که حتی از نظر بینش سیاسی با وی زاویه‌دار بودند را از جمله ویژگی‌های مدیریت این کاندیدا خواند.

وی افزود: ما در ایران دارای هفت درصد منابع دنیا هستیم در حالی که تنها یک درصد جمعیت دنیا را داریم اما اینکه این منابع به خوبی بین مردم کشور تعمیم نیافته به دلیل سوء‌مدیریت‌ها بوده است.

*حاتم‌بخشی از بیت‌المال نشانه مدیریت خوب نیست/قالیباف معتقد است پرداخت یارانه‌ها نباید هدرمند باشد

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اعتقاد قالیباف در جذب افراد متخصص و متعهد بر این است که ایران متعلق به ایرانی دارد نه چپ و نه راست، ادامه داد: داشتن ایرانی سربلند برای قشر خاصی نیست.

وی اختصاص یارانه هدفمند به اقشار جامعه را از برنامه‌های این کاندیدا عنوان کرد و یادآور شد: به گفته قالیباف پرداخت یارانه‌ها باید هدفمند باشد نه هدر مند.

افشار محمدیان، با اشاره به اینکه حاتم‌بخشی از اموال بیت‌المال نشانه مدیریت خوب در کشور نیست، افزود: ما از قالیباف آینده اجرای قانون، اخلاق‌مداری، مشارکت جوانان، حرمت قایل شدن برای تمام انسان‌های جامعه و ... را خواهانیم.

وی متذکر شد: مدیری که یارانه بیشتر می‌دهد مدیر کارآمدی نیست زیرا اگر بر اثر بی‌تدبیری‌ها خزانه کشور خالی شود مجبور می‌شویم جلوی خیلی‌ها سر پایین بیاوریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان نظام اسلامی نباید تنها شعار الله‌اکبر دهند اما به دنبال اموال اکبر باشند.

وی از قالیباف خواست تا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تعمیم منابع اقتصادی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تا مردم در پاسخ خلق حماسه سیاسی خود حماسی اقتصادی را از مدیران ببینند.

انتهای پیام/84002/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول