اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جوانان قالیباف:

طبق آخرین نظرسنجی تبیان؛ قالیباف در صدر است

رئیس ستاد انتخاباتی جوانان قالیباف گفت: طبق آخرین نظرسنجی تبیان؛ قالیباف در صدر است.

طبق آخرین نظرسنجی تبیان؛ قالیباف در صدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام عبدالله حسینی ظهر امروز در جمع جوانان و دانشگاهیان حامی قالیباف در محل ستاد مرکزی وی در مشهد اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی‌هاٰ‌ محمدباقر قالیباف در صدر بوده و این برای ما نقطه قوت و امیدواری است.

طبق آخرین نظرسنجی سایت تبیان: قالیباف در صدر

وی افزود: مطابق با آخرین نظرسنجی در سایت تبیان، در تهران 35 درصد آراء به نفع قالیباف، 12 درصد جلیلی و 11 درصد از آراء را ولایتی به خود اختصاص داده است.

حسینی با بیان اینکه آمار نظرسنجی‌ها در مشهد نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: قالیباف در مشهد باید در صدر با تفاوت بسیار زیاد از دیگر کاندیدا قرار گیرد که متاسفانه نظرسنجی‌ها در مشهد نشان می‌دهد که قالیباف در صدر با 34 درصد و جلیلی پس از آن با 27 درصد و ولایتی نیز با 14 درصد، سه کاندید نخست بوده اما نباید از تفاضل حداقل میان قالیباف و جلیلی غفلت کرد.

وی تصریح کرد: اگر به این نتیجه رسیده‌ایم که قالیباف میان هشت کاندیداها بهترین انتخاب است، باید برای رای آوری وی تلاش کرده و نگذاریم یک رای هم سراغ دیگر کاندیداها رود.

استفاده از طرح گلدکوئیستی در تبلیغ گفتمان قالیباف

رئیس ستاد انتخاباتی جوانان قالیباف با تاکید بر اینکه باید برای تبلیغ قالیباف در مشهد از طرح گلدکوئیستی استفاده کرد، گفت: در ارتباط با گفتمان قالیباف باید طرح گلدکوئیستی را عملی کنیم.

قالیباف خورشید و دیگر کاندیداها ماه هستند

حسینی یادآور شد: باید هرمی ایجاد کنیم و در قالب آن، هر فرد مسئول ارائه گفتمان و توجیه 10 نفر از مخالفان قالیباف باشد؛ قالیباف به منزله خورشید و دیگر کاندیداها ماه هستند.

وی تاکید کرد: چگونه دیگران می‌توانند کاندیدای ماه خود را اصلح معرفی کنند اما ما که قالیباف را با عنوان خورشید قبول داریم نمی‌توانیم گرایش‌ها و انتخاب‌ها را به سمت قالیباف سوق دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی جوانان قالیباف گفت: اگر هر یک از ما، 10 نفر را پای کار قالیباف بیاورد، این 10 نفر 300 نفر و به دنبال آن سه میلیون نفر در این شهر هوادار قالیباف می‌شوند.

قالیباف توانایی رانندگی اتوبوس 70 میلیونی را در جاده‌های پر پیچ و خم دارد

حسینی با اشاره به اینکه هر فرد در تبیین و ترویج گفتمان قالیباف باید دو مطلب را مد نظر خود قرار دهد، اذعان کرد: باید با این بیان افراد را توجیه کنیم که همه کاندیداها خوب و قابل احترام هستند و در واقع می‌توان تعبیر کرد که این هشت نفر گواهینامه رانندگی داشته اما مسئله مهم این است که چه کسی رانندگی کرده؛ کارنامه قالیباف نشان می‌هد که توانایی رانندگی اتوبوس 70 میلیونی را از جاده‌های پر پیچ و خم دارد.

به گفته رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف مسئله دوم در ترویج گفتمان وی باید تکیه بر قوت مدیریتی قالیباف باشد، امروز همه کاندیداها در صحبت‌های خود دم از ضعف مدیریتی می‌زنند اما باید بررسی کنیم کدامیک از آنان سابقه مدیریتی درخشان دارند که قالیباف در این مورد نیز در صدر است.

انتهای‌پیام/70023/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول