اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

حکومت مردمی امام راحل مقابل استکبار جهانی ایستاده است

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: امام راحل با الهام از آموزه‌های اسلامی، حکومتی مردمی بنا نهادند و این حکومت مقابل استکبار جهانی و انحرافات اسلامی در دنیا ایستاده است.

حکومت مردمی امام راحل مقابل استکبار جهانی ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی ظهر امروز در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با شعار سیاست ما عین دیانت ماست، دل‌های بسیاری را در دنیا به خود معطوف کردند و این یکی از شاخصه‌های مکتب امام (ره) است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه، عدالت اجتماعی و قانون اساسی از دیگر شاخصه‌های مکتب مقدس امام راحل است، ادامه داد: امام خمینی (ره) در خانواده‌ای مبارز علیه ظلم و استکبار پرورش یافتند و پدر ایشان در این راه به شهادت رسیدند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امام راحل با الهام از آموزه‌های اسلامی، حکومتی مردمی بنا نهادند، خاطر نشان کرد: در این حکومت مردم ایران اسلامی زمام امور را در دست دارند و این حکومت مقابل استکبار جهانی و انحرافات اسلامی در دنیا ایستاده است.

موسوی با اشاره به بی‌نتیجه بودن شعارهای دموکراسی در غرب، تصریح کرد: بمب‌گذاری، فقر و جنایت نتیجه شعارهای دموکراسی غرب است و هر جا غرب با نام دموکراسی وارد می‌شود، این اتفاقات رخ می‌دهد و وضعیت عراق، افغانستان و لیبی گویای این موضوع است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: حکومت وهابی عربستان، بزرگ‌ترین حامی اسرائیل جنایت‌کار است.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول