اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

کاندیدایی که وعده سازش می‌دهد، خائن است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: کاندیدایی که امروز وعده سازش با مستکبران روزگار را می‌دهد، خائن به ملت است چرا که ملت ما هرگز به انفعال کشیده نمی‌شود.

کاندیدایی که وعده سازش می‌دهد، خائن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 14 خرداد در مسجد سرچشمه اردبیل اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در یک طرح ننگین بیش از سه سال کوشیدند تا چرخه سوخت هسته‌ای کشورمان را به حالت تعطیلی بکشانند و به حدی در این حرکت ننگین خود پیش رفتند که از رهبر فرزانه انقلاب خواستند تا جام زهر را بنوشند.

وی با بیان اینکه در هر مقطعی که استقامت ملت ایران و یا دولتمردان در میان نبوده دشمن سعی کرده است از خلأها بهترین استفاده را بکند و به همین خاطر این بار نیز آنها می‌خواهند رئیس جمهوری برای این کشور انتخاب شود که سازش‌پذیر باشد.

تبعیت ملت از امام سند افتخار ایرانیان است

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب چهارم توحیدی در تاریخ بشریت است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تلاشی که در خرداد 42 آغاز کرد بیش از 50 سال برای آغاز و شکل‌گیری حکومتش تلاش کرد که امروز نتایج آن را به خوبی می‌بینیم.

وی به مراحل چهارگانه ظهور و بروز انقلاب اشاره کرد و ادامه داد:‌ مرحله اول بسترسازی بود که بیش از 15 سال به طول انجامید در حالی که مرحله دوم پیروزی ملت ایران بود که این پیروزی با در صحنه بودن ملت و ایستادگی واقعی آنها در برابر تمام باج‌خواهی‌های استکبار به دست آمد و ملت ایران سعی کرد تا دینش را به دنیا نفروشد.

این مسئول مرحله سوم را مرحله استقرار توصیف کرد و یادآور شد: در این مرحله امت با امام خود بیش از 10 سال همراهی کرد به طوریکه هم در استقبال و هم بدرقه امامش به ملکوت اعلی سنگ تمام گذاشت و دنیا را به حیرت انداخت.

وی این همراهی را سند افتخار انقلاب اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: نظیر این امت را نه در دوران نوح، نه ابراهیم، نه موسی و نه پیامبر مکرم اسلام سراغ داریم که امام از امت خود این قدر راضی باشد.

سعیدی مرحله چهارم را مرحله انتقال از رهبری دوره اول به دوره دوم توصیف کرد و گفت: هنر ملت ایران که به عنوان معجزه قرن محسوب می‌شود ولایت‌پذیری محض بعد از انتخاب رهبری فرزانه انقلاب از سوی خبرگان رهبری به منصب امامت امت بود که مردم ما به معنای واقعی ادای وظیفه کردند.

وی افزود: بیانیه خبرگان رهبری معنا و مفهومش این بود که هر کس تا به حال روح‌الله مولای او بوده سید علی خامنه‌ای از این به بعد مولای اوست که مردم ما نیز با تبعیت از این شیوه و مرام از پیچ تاریخی و حساس ولایتمداری عبور کردند و شعار دادند که «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و یا «اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از امام است».

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در سپاه دیگر برجستگی حاکمیت دینی و اسلامی در این کشور را پیوند عصر امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای اعلام کرد و اظهار داشت: مردم به معنای واقعی ماهیت این پیوند و همبستگی را به نمایش گذاشتند و به گونه‌ای این دو اصل را به هم جوش دادند که مستکبران چاره‌ای جز خضوع در برابر ملت ایران نداشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: در دوران رهبری فرزانه انقلاب سختی‌ها و مشکلات بسیار زیادتر از دوران امام راحل بود اما ملت ما به معنای واقعی ایستاده و اجازه نمی‌دهد به این رکن رکین خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول