اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/قالیباف:

اصلاح‌طلبان از همراهان سیاسی خود در تصدی‌های مدیریتی استفاده می‌کردند

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از همراهان سیاسی خود در تصدی‌های مدیریتی استفاده می‌کردند،گفت:برخی از اصولگراها نیز در استفاده از نیروهای کارآمد مانند آنان رفتار کرده و در انتخاب مدیران تقوا به‌خرج ندادند.

اصلاح‌طلبان از همراهان سیاسی خود در تصدی‌های مدیریتی استفاده می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر قالیباف عصر امروز در دیدار با مردم گیلان در مهدیه این شهر ایجاد فرصت‌های برابر را عدالت اجتماعی دانست و اظهار کرد: از رفتار سیاست‌زده در امور باید پرهیز کرد.

وی به رفتار اصلاح‌طلبان در دوران حاکمیت آنها اشاره کرد و افزود: اصلاح‌طلبان از همراهان سیاسی خود در تصدی‌های مدیریتی استفاده می‌کردند.

قالیباف با بیان اینکه اصولگراها در استفاده از نیروهای کارآمد مانند اصلاح‌طلبان رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخاب مدیران، تقوا به‌خرج ندادند.

کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید برای پیشرفت جامعه تلاش کرده و از انسان‌های لایق و وارسته در مدیریت استفاده کند.

وی ادامه داد: برخی از مهندسان متخصص را در سال‌های گذشته کنار گذاشتند و فروش نفت بشکه‌ای 12 دلار با بشکه‌ای 120 دلار برای مردم تفاوتی نداشت.

قالیباف بر انجام وعده‌های خود در عرصه ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنم به وعده‌های خود عمل کنم و پای انجام آنها می‌ایستم.

*شهرداری دومین مجموع سنگین مدیریتی کشور

کاندیدای ریاست جمهوری شهرداری را دومین مجموعه سنگین مدیریتی کشور پس از دولت توصیف کرد و یادآور شد: اقدام‌های بسیاری در شهرداری تهران انجام شده و با افرادی که سلیقه سیاسی متفاوتی با بنده داشتند، برخورد سیاسی نکردم و اکنون این افراد در پست‌های مدیریتی شهردار منطقه و حتی بین معاون‌های شهردار حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر فعالیت خود را به عنوان رئیس جمهور آغاز کنم پیگیر حقوق ملت می‌شوم، اظهار کرد: فضای کار و تلاش را تا دورافتاده‌ترین نقطه کشور گسترش می‌دهم.

قالیباف تصریح کرد: در مدت دو سال آرامش روانی و ثبات را به کشور برمی‌گردانم.

عضو ائتلاف پیشرفت خواستار اصلاح ساختار اداری و اجرایی کشور شد و خاطرنشان کرد: نظام اداری کشور از متمرکز به طرف نیمه‌متمرکز رفته است.

وی با بیان اینکه خوراک تصدی‌گری باید در سطح استان‌ها تهیه شود، تصریح کرد: ارائه برنامه به‌تنهایی کفایت نمی‌کند و کارنامه کاندیداها ضمانت اجرایی آنها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول