اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب همدان:

مشترکان پرمصرف آب همدان شناسایی می‌شوند

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب همدان گفت: مشترکان پرمصرف آب همدان شناسایی می‌شوند تا راهکارهایی برای کاهش مصرف در این مراکز از سوی شرکت آبفا ارائه شود.

مشترکان پرمصرف آب همدان شناسایی می‌شوند

سعید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: نامگذاری سال 92 به عنوان حماسه اقتصادی را می‌توان در همه زمینه‌ها جامه عمل پوشاند.

وی با اشاره به طرح شرکت آب و فاضلاب که اقداماتی مبنی بر مصارف بهینه انشعابات آب غیر خانگی انجام می‌دهد، افزود: با توجه به اینکه صورتحساب‌هایی که ما صادر می‌کنیم معمولاً دست مدیران ارشد سازمان‌ها نرسیده و به دست امور خدمات و یا مدیر امور اداری رفته و پرداخت می‌شود، لزوم اطلاع‌رسانی از مصارف آب به مدیران احساس شد.

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه این شرکت اقدام به شناسایی مشترکان پرمصرف کرده، بیان داشت: این شرکت پس از شناسایی مشترکان پرمصرف، با مراجعه به محل اشتراک تجربیات شرکت در اصلاح و صرفه‌جویی آب را در یک جلسه حضوری با آنها مطرح می‌کند.

وی با اشاره به روش تشخیص کنتور سالم از ناسالم ادامه داد: از مشترکان تقاضامندیم که مصارف شبانه خود را اندازه‌گیری کنند به طوری که زمانی از شب که کمترین استفاده از آب را دارند، میزان مصرف را اندازه بگیرند که در صورت شماره انداختن، کنتور خراب است.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: در برخی ادارات که برای امور سرمایشی و گرمایشی از چیلر استفاده می‌کنند راه‌های صرفه‌جویی را در اختیار ادارات قرار داده و با بازدیدهایی که از تأسیسات آنها داریم سعی می‌کنیم بر حسب موجود راهنمایی‌هایی را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آبفا قبل از هدفمندی یارانه‌ها اطلاعاتی را از مشترکان به منظور شناسایی و درج ظرفیت قراردادی مشترکان جمع‌آوری کرد و مشترکان پرمصرف مانند آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها را که قبلاً مشاور در کشور آن را مطالعه کرده بود و ظرفیت استاندارد مشترکان غیر خانگی را مشخص کرده بود، به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه از مشترکان پرمصرف خواستیم اطلاعات مصارف 10 روزه خود را به ما بدهند، افزود: با ارسال اطلاعات مصارف 10 روزه مشترکان پرمصرف به شرکت آبفا، ما اطلاعات مصرفی آنها را بررسی  می‌کنیم و همکاران تجربیاتی که در بحث استفاده از تأسیسات سرمایش و گرمایش را دارند به آنها ارائه می‌دهند.

وی از اعلام آمادگی شرکت آبفا برای در اختیار گذاشتن قطعات کاهنده مصرف برای مشترکان پرمصرف خبر داد و اظهار کرد: تاکنون شرکت آبفا به چهار بیمارستان که از مصرف بالایی برخوردارند، مراجعه کرده که مدیران آنها با استقبال از راهکارهای مدیریت مصرف در این مراکز استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول