اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند خبر داد

وجود 600 متر فضای تبلیغاتی برای تبلیغات شورای شهر بیرجند

سرپرست سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند گفت: شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی بیرجند 600 متر فضای تبلیغاتی برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر در نظر گرفته است.

وجود 600 متر فضای تبلیغاتی برای تبلیغات شورای شهر بیرجند

همایون شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که به شهرداری بیرجند اعلام شده 82 نفر بوده است.

وی اذعان داشت: هشت نقطه در شمال و جنوب شهر از بهترین مکان‌ها انتخاب شده است که اسامی کاندیداها در این مکان‌‌ها نصب می‌شود.

فضای تبلیغاتی برای هر کاندیدا 5 متر و 60 سانتی‌متر

سرپرست سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند ادامه داد: شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 600 متر فضای تبلیغاتی در شهر ایجاد کرده است.

شاکری با بیان اینکه فضای تبلیغاتی برای هر کاندیدا در سطح شهر بیرجند 5 متر و 60 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم این فضا گسترش پیدا نکند زیرا به حق دیگران تجاوز می‌شود.

وی با بیان اینکه بیلبوردها به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: نامزدها می‌توانند با اجاره بیلبوردها تبلیغات خود را انجام دهند.

خودداری از چسباندن تبلیغات بر روی درختان

سرپرست سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند یادآور شد: نامزدها در زمان تبلیغات تمام جوانب را در نظر بگیرند.

شاکری اضافه کرد: از کاندیداهای محترم خواهشمندیم بر روی دیوارها تبلیغات انجام ندهند و از چسباندن عکس بر روی درختان خودداری کنند.

وی با اشاره به مکان‌های تبلیغاتی در شهر بیرجند خاطر نشان کرد: این مکان‌ها شامل میدان امام خمینی(ره)، میدان ابوذر، تقاطع بلوار امام رضا(ع) و مسافر و چند مکان دیگر است که سمت شمال شهر منطقه یک و سمت جنوب شهر منطقه دو نامیده می‌شود.

انتهای پیام/69021/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول