اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس:

بودجه عمرانی کشور با محدودیت‌هایی مواجه است

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس با تاکید بر محدودیت‌های بودجه کشور در سال جاری گفت: این محدودیت در بخش عمرانی بیشتر محسوس است.

بودجه عمرانی کشور با محدودیت‌هایی مواجه است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بودجه سال جاری در مجموع وضعیت خوبی ندارد، اظهار داشت: بودجه جاری که امور دستگاه‌های اجرایی کشور به آن وابسته است در بودجه سال جاری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی به محدود بودن بودجه‌های عمرانی سال جاری اشاره کرد و افزود: اغلب بودجه‌های عمرانی سال 92 در قالب فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بودجه‌های عمرانی سال جاری در حوزه‌های آب، سد و آب و فاضلاب شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری محدودیت‌های بودجه کشور در سال جاری تصریح کرد: این محدودیت در بخش عمرانی نسبت به جاری بیشتر محسوس است.بحث حق و حقوق و مزایا و امور جاری ارگان‌ها در بخش بودجه جاری کشور قرار می گیرد که در اولویت است.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس بودجه ارائه شده توسط دولت را با تغییراتی به تصویب رسانده است، اضافه کرد: این بودجه اگر تحقق یابد وضعیت بدی نخواهد بود ولی اگر تحقق پیدا نکند مشکلاتی به ویژه در بخش عمرانی بروز می‌کند.

*کاهش درآمدهای ناشی از فروش نفت

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه دولت از طریق مختلف تأمین می‌شود، ادامه داد: مالیات و فروش دارائی‌ها از راه‌های تحقق بودجه دولت در داخل کشور است.

وی فروش نفت را از دیگر راه‌های تحقق بودجه مصوب دولت دانست و تاکید کرد: این بخش از بودجه دولت در چند وقت اخیر با کاهش مواجه شده است.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد، بودجه مصوب سال جاری در بخش داخلی و خارجی از جمله بخش اصلی آن تحقق یابد.

انتهای پیام/73007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول