اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

برگه رأی اسلحه امروز ملت ایران در برابر استکبار است

امام جمعه دهدشت گفت: مردم ایران در این برهه یک اسلحه بیشتر در مقابل دشمن و برای دفاع ندارند که همان رأی آنها خواهد بود.

برگه رأی اسلحه امروز ملت ایران در برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل مراسم سوگواری در مسجد جامع شهر سوق برگزار شد؛ این مراسم با تلاوت کلام روح بخش خدا آغاز و با مداحی کربلایی سید نجات رایگان از مداحان اهل بیت ادامه یافت.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر دهدشت به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل در این برنامه معنوی پرداخت.

خطیب جمعه دهدشت به حق سنگین امام که بر گردن ما و همه مستضعفان قرار دارد اشاره کرد و گفت: حیات ما وابسته به وجود حقیقتی به نام امام خمینی (ره) است که با اثر جاودانه خود هویت ما، ارزش‌های اسلامی و ملی فراموش شده را دوباره زنده کرد.

حسینی افزود: امام راحل حیات واقعی مورد نظر قرآن را در روح مردم ملت ما و همچنین در کالبد همه مستضعفان جهان دمید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه به مقایسه دوره قبل از انقلاب با سال‌های بعد از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب مسائلی مانند حجاب، نماز جماعت و ارزش‌های الهی به فراموشی سپرده شد، اما با ظهور انقلاب اسلامی و دم مسیحایی امام، ارزش‌های فراموش شده ملی و اسلامی دوباره زنده شد.

وی ابراز داشت: مردم ایران توانستند به تکامل معنوی خویش بپردازند و در سایه ارزش‌های معنوی به پیشرفت و حرکت رو به جلو امیدوار شوند.

حسینی به اثر امام خمینی در تاریخ ایران و جهان اشاره کرد و متذکر شد: برای شناخت امام راحل باید به اثر امام که همان انقلاب اسلامی است، مراجعه کرد.

امام جمعه دهدشت در ادامه سخنانش به مقایسه ولایت فقیه به عنوان نماینده ولایت الهی و حکومت پهلوی به عنوان نماینده حکومت طاغوت پرداخت و بیان کرد: معیار در ولایت الهی، تقوی، علم و فضایلی از این قبیل است، اما در حکومت طاغوت، فاسق مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

وی در پایان به دشمنی ریشه‌دار استکبار جهانی با ایران اشاره کرد و گفت: هنوز این دشمنی ادامه دارد و ما باید همچنان به راه امام و شهدا ادامه دهیم و باید توجه داشت که اسلحه ما در دوره رای ما خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول