اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل

ده‌ها برنامه اجتماعی و فرهنگی در جنوب تهران برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این منطقه با محوریت تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) به جوانان و نوجوان خبر داد.

ده‌ها برنامه اجتماعی و فرهنگی در جنوب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، ابوالفضل حیدری از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این منطقه با محوریت تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) به جوانان و نوجوان خبر داد و گفت: برگزاری همایش شب شعر خاطره با موضوع زندگینامه امام خمینی (ره)، مسابقات فرهنگی کلام امام (ره) با جوانان، تور فرهنگی و زیارتی تجدید میثاق با امام، تهیه و توزیع بروشور با موضوع زندگینامه امام، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از زائران، ایستگاه فرهنگی (متمرکز ) شامل غرفه‌های نقاشی، خطاطی، قرآن، حجاب و عفاف، مشاوره دینی و ... از جمله برنامه‌هایی است که به‌ مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) در سطح منطقه و مرقد مطهر آن بزرگوار اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 15 همچنین به مناسبت سالروز قیام خونین مردم علیه رژیم ستمشاهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15خرداد سال 42، نسبت به اجرای برنامه‌های مختلفی شامل شب شعر در وصف قیام 15خرداد، مسابقه فرهنگی با همین مضمون، عطر افشانی مزار این شهیدان والامقام، تقدیر از خانواده‌های این شهیدان و برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی در محل یادمان شهدای 15 خرداد در این منطقه اقدام می‌کند.

حیدری در پایان یادآور شد: با عنایت به مصادف شدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با 15 خرداد، مراسم سوگواری، عزاداری و سخنرانی مذهبی ویژه زندگینامه و افکار امام موسی کاظم (ع) در هشت مسجد شاخص منطقه و مسابقه مذهبی با موضوع زندگینامه آن امام همام در سرای محلات سطح منطقه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول