اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

انقلاب امام خمینی(ره) به نهضت‌های آزادی بخش روح تازه‌ای دمید

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب همه ملت‌های مستضعف را به میدان آورد، در نتیجه نهضت‌های آزادی‌بخشی که رو به ضعف رفته بودند با انقلاب جان تازه‌ای گرفتند.

انقلاب امام خمینی(ره) به نهضت‌های آزادی بخش روح تازه‌ای دمید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) نشان داد اسلام به اندازه‌ای از نظر مایه‌های ارزشی متعالی است که می‌تواند رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرده و به جای آن نظام مبتنی بر استکبار را پایه‌ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: بیانات و رهنمودهای امام خمینی(ره) جامعه بشری را متوجه معنویت کرد و در نتیجه تعداد فراوانی از جوانان به معنویت روی آوردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رویدادهای کنونی نشأت گرفته از روح معنوی است که امام خمینی(ره) در جامعه دمید گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب همه ملت‌های مستضعف را به میدان آورد، در نتیجه نهضت‌های آزادی‌بخشی که رو به ضعف رفته بودند با انقلاب جان تازه‌ای گرفتند.

وی عنوان داشت: باید ملت‌های مسلمان بدانند تنها راه نجات مسلمانان در برابر استکبار جهانی وحدتی است که امام خمینی(ره) ایجاد کرد.

رجبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) جایگاه ویژه‌ای به مردم دادند گفت: مردم با انتخاب خود مسئولان را تعیین می‌کنند و در انتخاب بالاترین تا پایین‌ترین مقام‌ها نقش دارند و این نقش والا را امام خمینی(ره) به مردم دادند.

انتهای پیام/78003/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول