اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بازرسی در کمیته امداد همدان:

امام(ره) با قاطعیت و شجاعت بر کفر پیروز شد

مدیر اداره بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات در کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: قاطعیت و شجاعت امام(ره) عامل پیروزی انقلاب بر کفر بود و امروز ما هر چه داریم از آرمان‌های امام و شهداست.

امام(ره) با قاطعیت و شجاعت بر کفر پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید عبدالصمد حسینی ظهر امروز در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از سازمان‌های تأسیس شده به دستور امام خمینی در اوایل پیروزی انقلاب بود، افزود: امام خمینی(ره) توجه به محرومان را در همه امور در صدر کار خود قرار داده و به مسئولان جامعه نیز در توجه به محرومان تأکید فراوان داشتند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته در همه عرصه‌ها بوده است، بیان کرد: ایشان با اینکه رهبری یک ملت را بر عهده داشت، با اخلاق و منش مدبرانه خود توانستند در دل مردم ایران جایگاه ویژه‌ای به دست آورند.

مدیر اداره بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات در کمیته امداد امام خمینی استان همدان ارزش حضرت امام(ره) را در ایمان و اخلاص بیان کرد و گفت: کسی که خدایی باشد، در بین همه دارای ارزش و اعتبار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شجاعت امام(ره) در دفاع از اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست، افزود: امام خمینی(ره) از همان ابتدا زمانی که هنوز پایه حکمت ظلم در کشور استوار بود با جمله معروف «من دولت تعیین می‌کنم و من توی دهان این دولت می‌زنم» به آمریکا هشدار داد که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حسینی ابراز داشت: همین قاطعیت و شجاعت امام(ره) عامل پیروزی انقلاب بر کفر بود و امروز ما هر چه داریم از آرمان‌های امام و شهداست.

وی در ادامه به شخصیت اخلاقی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایمان به غیب، اخلاق‌مداری، تواضع، ساده‌زیستی، قاطعیت در رهبری، سازش‌ناپذیری در برابر دشمن و... از خصوصیات بارز اخلاقی امام بود.

مدیر اداره بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات در کمیته امداد امام خمینی استان افزود: همه این خصوصیات شخصیت امام را ساخت و امروز بعد از گذشت 24 سال از رحلت ایشان ارادت مردم به وی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه به خلق حماسه‌های بزرگ ملت ایران در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: حماسه‌های دفاع مقدس، برگزاری راهپیمایی‌های مختلف، شرکت مردم در انتخابات متعدد از جمله این حماسه‌ها در طول دوران انقلاب تا به امروز بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از 18 هزار رسانه خارجی تبلیغات ضد دینی و ضد ارزشی را برای مذهب شیعه و انقلاب اسلامی در دنیا دارند، گفت: خلق حماسه‌های مختلف ملت در واقع دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های امام و در ادامه آن پیروی از خط مشی رهبری بوده و تمام توطئه‌های دشمن تا به امروز خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره در همه عرصه‌ها احساس تکلیف کرده و به ندای امام و رهبری لبیک گفته است تصریح کرد: شرکت در انتخابات 24 خرداد نیز احساس تکلیفی دیگر برای ملت ایران در پاسخ به شعار امسال حماسه سیاسی رهبری خواهد بود.

مدیر اداره بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات در کمیته امداد امام خمینی استان شرکت مردم در این حماسه سیاسی را پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: انتخابات مظهر آزادی ملت ایران در سرنوشت خود است.

وی انتخابات را وسیله‌ای برای اجرایی کردن آرزوهای یک ملت برشمرد و ابراز داشت: یک رأی من و شما سرنوشت را برای ایران رقم خواهد زد.

حسینی افزود: همه باید بیاییم تا حماسه‌ای بزرگتر از انتخابات گذشته را خلق کرده و یک پشتوانه عالی را برای خدمت به مردم و نظام برگزینیم.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول