اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌گیرد

برگزاری دستجات عزاداری در غم نبود پیر جماران

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری دسته‌جات عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از دو هزار نفر در این دسته عزاداری شرکت کنند.

برگزاری دستجات عزاداری در غم نبود پیر جماران

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای گرامی‌داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سپاه استان پیش‌بینی شده است اظهار داشت: دسته عزاداری بسیجیان همدان با حضور آحاد همدان از ساعت 9.30 صبح با تجمع در مقابل کانون بسیج جوانان مهدیه آغاز و با حرکت به سمت میدان امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد. 

وی ادامه داد: عزاداران بسیجی در حسینیه امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند و در آنجا سخنران هم خواهیم داشت و طبق سال‌های گذشته پیش‌بینی شده که بیش از دو هزار نفر در این دسته عزاداری شرکت کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در سالروز عزاداری ارتحال امام بسیج اصناف، ادارات و پایگاه‌های مقاومت ایستگاه‌های صلواتی را در سطح استان برپا می‌کنند افزود: اعزام تعداد 17 هزار و 500 نفر از سراسر استان توسط 430 دستگاه اتوبوس را به مرقد مطهر امام راحل را داریم.

وی ابراز داشت: زائرین مرقد امام راحل امشب از شهرها و روستاهای مختلف استان اعزام می‌شوند و فردا بعد از اتمام برنامه‌های ویژه سالگرد امام خمینی(ره) به همدان برمی‌گردند و از زائرین فقط مبلغ 2 هزار تومان بابت حق بیمه دریافت شده است.

بقایی در ادامه به دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: از تاریخ یازدهم تا بیستم خرداد سال جاری با برگزاری تعداد 9 هزار حلقه صالحین استان جلساتی را با محوریت مباحث وصایای حضرت امام خمینی(ره) در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: 150 نشست روشنگری با محوریت اندیشه‌ها و افکار امام راحل از تاریخ 11 تا 17 خرداد ماه سال جاری در سراسر استان برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه به گردهمایی بزرگ حماسه سیاسی در استان اشاره کرد و گفت: هفته آینده روز شنبه از ساعت 18 تا 20 در حسینیه امام خمینی(ره) گردهمایی بزرگ مردمی حماسه سیاسی با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در روز شنبه 18 خرداد ماه آیت الله سید احمد خاتمی در سینما فرهنگیان ملایر با مردم این شهرستان در گردهمایی حماسه سیاسی سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول