اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در قم صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت 14 خرداد در بیت امام خمینی(ره)

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه قم در بیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت 14 خرداد در بیت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم حجت‌الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه‌های دیداری و نوشتاری و نیز برخی از طلاب جامعة المصطفی العالمیة شرکت کردند تا یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در آغاز این مراسم اظهار کرد: قیام 15 خرداد و انقلاب اسلامی در حقیقت مبدا بیداری اسلامی در منطقه است و باید مراسم سالروز آغاز این قیام به خوبی برگزار شود و هنرمندان رشته‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون آن را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری عنوان داشت: یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی ویژگی خاصی به مراسم 14 و 15 خرداد در سال جاری بخشیده‌اند و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای خلق حماسه سیاسی بهره برد.

در ادامه محمدعلی مجاهدی، دبیر شعر آیینی کشور قطعه شعری را که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) در محضر رهبر معظم انقلاب خوانده بود قرائت کرد و پس از آن حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم سخنرانی کرد.

وی اظهار داشت: تا پیش از انقلاب پرده‌ای ضخیم بر روی اسلام ناب کشیده بودند و اجازه نمی‌دادند مردم حقیقت دین را دریابند ولی امام خمینی(ره) توانست توجه جهانیان را متوجه اسلام ناب کند.

عرب انصاری با بیان اینکه پس از انقلاب اسلام از مظلومیت خارج شد گفت: پس از آن مردم به برکت اسلام عزت خود را بازیافتند؛ ابتدا ملت ایران و بعد از آن مردم منطقه و سراسر جهان از این سفره پر برکت الهی بهره‌مند شدند.

وی همچنین امام خمینی(ره) را جزو حامیان اصلی هنر و هنرمندان دانست و افزود: امروز هم رهبر معظم انقلاب نیز همواره از هنر حمایت کرده‌اند و ملت ما در این ارتباط میان هنرمندان و رهبری موفق بوده‌اند.

انتهای پیام/78004/و300

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول