اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

انتشار اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده شوراها

فرماندار جیرفت گفت: آگهی اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز منتشر می‌شود.

انتشار اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس در جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در نشست هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: این جلسه برای هماهنگی و تبادل افکار در راستای پیشبرد روند انتخابات برگزار شده و تعامل، همراهی و صمیمیت بسیار عمیقی در میان این هیئت‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه لیست معتمدان در همان مرحله اول به تأیید رسید، افزود: در همه مراحل نیز با حضور تمام معتمدان رأی گیری برای انتخاب اعضای هیئت اجرایی انجام شد و تاکنون نیز مطابق با تقویم اجرایی روز پیش رفتیم.

غنچه‌پور با بیان اینکه 289 شعبه اخذ رأی، 684 صندوق و حدود 8 هزار نفر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات در جیرفت هستند، تصریح کرد: همچنین کارهای پشتیبانی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه آگهی اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده، شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز منتشر می‌شود، ابراز داشت: شهرستان جیرفت از نظر سیاسی در آرامش کامل به سر می‌برد و بستر لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

غنچه‌پور عنوان کرد: برای برگزاری پرشور و مشارکت گسترده مردم جلسه‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم اعم از ائمه جمعه، روحانیت، مدیران، اصناف، دانشجویان و ... برگزار می‌شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: در درجه اول حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید محقق شود.

مهدی روزپیکر بیان داشت: باید افراد تأثیرگذار در سطح شهر تلاش کنند تا شور و هیجان انتخابات را افزایش داده و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در نهایت در راستای شناخت فرد اصلح گام بردارند.

وی اذعان داشت: هیئت نظارت در این دوره از انتخابات مانند گذشته در کمال توانمندی، بی‌طرفی و امانتداری به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش خود را برای حفاظت و صیانت از آرای مردم انجام می‌دهد.

روزپیکر با تأکید بر اینکه رأی مردم تعیین کننده منتخب نهایی است، خاطر نشان کرد: مجموعه‌های هیئت اجرایی و نظارت در سایه وفاق و همدلی تلاش می‌کنند تا انتخاباتی سالم را برگزار کنند.

انتهای پیام/80001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول