اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گراش

63 نامزد انتخابات شوراهای روستایی به رقابت می‌پردازند

بخشدار گراش گفت: در حال حاضر 63 نفر به عنوان نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی در این بخش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

63 نامزد انتخابات شوراهای روستایی به رقابت می‌پردازند

عبدالرحیم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش، از آمادگی کامل بخش مرکزی گراش برای برگزاری انتخابات 24 خرداد خبر داد و اظهار داشت: مراحل اجرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مانند سایر نقاط کشور با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی و دقت نظر ویژه در بخش مرکزی شهرستان گراش طی می‌شود.

وی افزود: از ابتدای فرآیند شروع کار، هیئت اجرایی این بخش به ریاست بخشدار تشکیل شده و تاکنون در چند جلسه در حدود 100 نفرساعت کار مداوم مراحل انجام کار را پشت سر گذاشته‌ایم.

رحمانی بیان داشت: در بخش مرکزی 65 داوطلب برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند که دو نفر از داوطلبان تاکنون انصراف داده و در حال حاضر 63 نفر به عنوان نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بخشدار مرکزی گراش گفت: تعداد شعب روستایی اخذ رای 10 شعبه تعیین شده که از این تعداد 9 شعبه ثابت و یک شعبه به صورت سیار نسبت به اخذ رای مردم اقدام می‌کنند و حدود 200 نفر در بخش مرکزی کار اجرایی انتخابات را انجام می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: مردم ولایتمدار روستاهای بخش مرکزی گراش نیز دوشادوش سایر مردم میهن اسلامی در خلق حماسه سیاسی، 24 خرداد ماه جاری بار دیگر با شهیدان انقلاب و امام شهیدان پیمان می‌بندند و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی را بر دهان آمریکای جهانخوار و طرفداران آنان می‌زنند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول