اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 94

رمدانی: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است / مردم صحنه‌گردانان انتخابات

مسئول ستاد محسن رضایی در مازندران گفت: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است.

رمدانی: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است / مردم صحنه‌گردانان انتخابات

 عباس رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات هویت و شناسنامه مردم است.

وی تصریح کرد: مردم برای اینکه هویت خودشان را نشان دهند با حضور پرشور در صحنه انتخابات برگ زرینی را در صفحه انقلاب رقم می‌زنند.

رمدانی با اشاره به اوضاع نامناسب منطقه بیان کرد: مردم منطقه و جهان به انتخابات پیش روی ایران اسلامی چشم دوختند و برای بیشتر کشورها نتیجه و مشارکت مردم بسیار اثرگذار است و به جرات می‌توان گفت که همه اخبار انتخاباتی ایران در کشورهای دیگر رصد می‌شود.

وی ادامه داد: جهان وقتی چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته است، مردم باید تلاش کنند تا صحنه‌گردان خوبی در انتخابات آتی باشند و هدایت مناسب صحنه انتخابات کشور را به سمت و سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند.

مسئول ستاد محسن رضایی در مازندران با اعلام اینکه مردم در حال حاضر و در این انتخابات وظیفه سنگینی را برعهده دارند، تاکید کرد: باید با حضور مقتدرانه در صحنه انقلاب دین‌مان را به شهدا و کسانی که برای پویایی این سرزمین تلاش کردند، ادا کنیم.

وی گفت: امنیت و آسایش فعلی ما به حضور و مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد و حضور گسترده مردم در انتخابات، تمام برنامه‌های از قبل طراحی شده دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

رمدانی با اعلام اینکه نقش آحاد مردم در انتخابات بسیار اثرگذار است، افزود: مردم در کنار حضور و مشارکت در انتخابات به انتخاب فرد اصلح نیز توجه کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌ها و نقطه‌نظرات داوطلبان ریاست جمهوری بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد و مردم در انتخابات فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که داری کارنامه و پیشینه خوبی در انقلاب برخوردار باشد.

رئیس ستاد محسن رضایی در مازندران با بیان اینکه در حال حاضر معیشت و کاهش تورم و توجه به سیاست خارجی و نیز تجربه مبارزه در برابر دشمنان باید مورد توجه مردم قرار گیرد، تصریح کرد: افرادی در انتخابات مورد انتخاب مردم قرار بگیرند که برنامه اقتصادی منسجمی را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های ارائه شده از طرف محسن رضایی افزود: محسن رضایی رفع مشکلات اقتصادی را در صدر برنامه‌های خودش قرار داد و تجربه محسن رضایی کنترل مسائل و مشکلات در مواقع بحران را در مناطق جنگی در پیشینه خود دارد.

رمدانی در پایان گفت: با دولت امید، رفع تنگناهای موجود کشور رقم می‌خورد و بسیاری از مردمی که در زمان حضور محسن رضایی در اقصی نقاط کشور پای صحبت‌های وی می‌نشستند به این موضوع نیز اذعان داشتند.

انتهای پیام/86004/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول