اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور مسئولان عنوان شد

انجام فعالیت‌های تحقیقاتی توسط هواشناسی و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

در نشست دوجانبه‌ای مقرر شد که هواشناسی و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف و با تعامل کارشناسان و نخبگان فعالیت تحقیقاتی ‌کنند.

انجام فعالیت‌های تحقیقاتی توسط هواشناسی و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشستی با حضور رئیس بنیاد نخبگان و هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر این دو دستگاه برگزار شد.

در این نشست یک ساعته هر یک از مدیران بنیاد نخبگان و هواشناسی به تبیین دیدگاه‌های خود در زمینه همکاری و تعامل در این استان پرداختند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با ذکر این نکته که خواستار تعامل با همه نهادهای اداری کهگیلویه و بویراحمد هستیم، تصریح کرد: برای همکاری و تعامل طرفین نیاز به کارگروه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف داریم و شناسایی ظرفیت‌های کارشناسان در این حوزه‌ها را ضروری می‌دانیم.

علی مرادی گفت: هواشناسی در زمینه‌های کاربردی و تحقیقاتی پیشرفت‌های زیادی داشته و بنیاد نخبگان نیز با ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران برتر استان و متناسب با این تخصص‌ها از کارشناسان هواشناسی می‌توانند استفاده کنند.

وی گفت: کارشناسان هواشناسی انتظارات خود را مشروط و مبسوط و با دیدگاه‌های خلاقانه برای تعامل بیشتر به ما ارائه دهند تا با توجه به توانایی آنان بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در اداره هواشناسی بعد تحقیقاتی بر بعد اداری آن غلبه دارد و ما کاملاً علمی و بر اساس داده‌ها کار می‌کنیم.

اسماعیل حسینی افزود: تمام کارشناسان و کارکنان هواشناسی از سطح تحصیلات بالایی برخوردار هستند و در همه رشته‌ها از جمله هواشناسی، فیزیک، جغرافیا، کشاورزی و ... کارشناسان توانمندی داریم.

این مسئول یکی از اهداف برگزاری این نشست را شناخت اهداف زیرساختی و ... دانست و ادامه داد: هواشناسی به دلیل وجود رشته‌های مختلف دارای ظرفیت‌های خاص بین افراد بوده که با تشکیل کارگروه و ارائه بودجه خاص برای طرح‌های تحقیقاتی می‌توانیم تعامل بین بنیاد نخبگان و هواشناسی را در جهت شناسایی بهتر نخبگان ایجاد کنیم.

این مسئول افزود: امیدواریم که تشکیل این جلسه‌ها زمینه‌ای برای همکاری‌های بعدی باشد تا بتوانیم از علم و ظرفیت‌های نخبگان از طریق این کارگروه‌ها و شناخت نسبت به توانایی آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول