اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد عنوان کرد

عضویت 53 هزار نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی عضو هستند.

عضویت 53 هزار نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کریم زارع ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله نوری همدانی گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر عضو این باشگاه هستند.

وی افزود: در گذشته شرط سنی 30 و 35 سال برای اعضا وجود داشت که این شرط را برداشتیم چراکه عقیده داریم نخبگان هر جامعه‌ای در سنین مختلف هستند و علاوه بر این هر شخصی در هر سنی می‌تواند افکار و اندیشه‌های جوان داشته باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این باشگاه دارای 242 شعبه در سراسر کشور است، گفت: این شعبه‌ها در استان‌ها و شهرهای مختلف به جذب و آموزش پژوهشگران و نخبگان می‌پردازند.

وی ادامه داد: از جمله راهکارهایی که برای ارتقای کیفی برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد ارتباط با علما و مراجع تقلید است چراکه این بزرگواران بر اساس اسلام و قرآن رهنمودهایی را ارائه می‌دهند.

زارع با اشاره به ارتباط باشگاه با گروه‌های نخبه در سراسر جهان گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درصدد گسترش این ارتباطات است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی 11 قطب علمی این مرکز در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امضای تفاهمنامه با مراکز علمی و پژوهشی کشور، ثبت 140 طرح پژوهشی و سه هزار اختراع از جمله فعالیت‌های باشگاه طی سال گذشته بود ‌است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 12 مورد دستاورد و اختراع جدید و پیشرفته اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد رونمایی شد.

زارع از تشکیل شورای هدایت باشگاه خبر داد و افزود: بیش از 900 نفر از اعضای این مرکز از میان چهره‌های درخشان و ماندگار ایران هستند ضمن اینکه تدوین طرحی جدید برای هدایت جوانان محقق و پژوهشگر هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/78004/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول