اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

قاعده موفقیت مصوبات کار گروه اجتماعی پیگیری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قاعده موفقیت مصوبات جلسه را پیگیری دانست و گفت: مصوبات این جلسه باید توسط دبیرخانه پیگیری شود تا جنبه عملیاتی پیدا کند.

قاعده موفقیت مصوبات کار گروه اجتماعی پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در دومین جلسه تخصصی کار گروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان با اشاره به بررسی طرح تجلیل از شاعر عاشورایی زنجان در جلسه کار گروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: این طرح باید به صورت ملی بررسی شود تا امکان برگزاری آن به صورت کشوری بررسی شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تجلیل از شاعر عاشورایی زنجان ولی‌الله کلامی فوریت ندارد، اضافه کرد: باید به نحوه برگزاری آن دقت کافی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار به تصویب طرح تخریب سینما قدس زنجان اشاره و تصریح کرد: نحوه مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح پردیس سینمایی و مجتمع تجاری فرهنگی قدس مهم‌تر است.

وی بر لزوم رعایت همه جوانب تخریب سینما قدس تاکید کرد و افزود: تخریب و اجرای پردیس سینمایی جدید نباید در این مرحله متوقف شود.

احمدی به سبز بودن استان زنجان به لحاظ امنیتی اشاره و تصریح کرد: این امنیت نباید مانع احصا و حل آسیب‌های اجتماعی موجود در این استان شود.

وی با اشاره به احصای آسیب‌های اجتماعی این استان توسط نیروی انتظامی ادامه داد: این دستاوردها باید در کمیته‌های تخصصی ویژه خود بررسی و نحوه مقابله و کاهش آنها برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه آموزش و پروش 13 مکان برای فروش دارد، اضافه کرد: حوزه علمیه می‌تواند با تفاهم اقدام به خرید و در اختیار قرار گرفتن مکان‌های مورد نیاز خود از این مکان‌ها بکند.

وی قاعده موفقیت مصوبات جلسه را پیگیری دانست و ادامه داد: مصوبات این جلسه باید توسط دبیرخانه پیگیری شود تا جنبه عملیاتی پیدا کند.

احمدی بر لزوم استفاده از ظرفیت استان زنجان برای تولید انیمیشن‌ تاکید کرد و افزود: باید از همه امکانات برای این تولیدات با شرط قابلیت ارائه به شبکه‌های ملی استفاده شود.

وی با اعلام موافقت با طرح‌های ستاد اقامه نماز در مورد تولید انیمیشن اضافه کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی برای همایش نماز و عاشورا و ساخت انیمیشن‌ها و همچنین نشست‌های تخصصی نماز توسط دبیرخانه کار گروه پیگیری جدی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در جلسه برای تجمیع اقدامات ادبیات دفاع مقدس تصریح کرد: یک کمیته تخصصی باید این موضوع را پیگیری و موضوع را عملیاتی کند.

انتهای پیام/73004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول