اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) زنجان:

وظیفه نسل جوان عملیاتی کردن خواسته‌های امام راحل است

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: وظیفه نسل جوان عملیاتی کردن موضوعات و خواسته‌های امام خمینی (ره) است.

وظیفه نسل جوان عملیاتی کردن خواسته‌های امام راحل است

رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به علاقه خاص نسل جوان به امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جوانان سرزمین ایران با وجود اینکه امام خمینی (ره) را ندیدند و سال‌ها از رحلت ایشان می‌گذرد علاقه خاصی به شخصیت آن بزرگوار دارند.

وی ادامه داد: برای پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و یادآوری تلاش‌های بی‌دریغ ایشان در پیروزی انقلاب باید شاخصه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان وظیفه نسل جوان را عملیاتی کردن موضوعات و خواسته‌های امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: امروز قشر جوان برای سرافرازی ملت ایران در دنیا باید دنباله‌‌رو اهداف ایشان باشند.

وی به قیام 15 خرداد ماه سال 1342 اشاره کرد و گفت: امام راحل با شجاعت و هدایت و رهبری ملت ایران برای مبارزه علیه طاغوت این قیام را آغاز کردند.

حسینی همچنین به برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در روزهای 14 و 15 خرداد ماه جاری 151 برنامه مختلف در پایگاه‎های مقاومت و حوزه‌های استان زنجان برای ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب پیش‌بینی شده است.

وی مسابقه وصیت‎نامه امام راحل، مراسم عزاداری در پایگاه‎ها و مساجد، ختم قرآن و صلوات و زیارت عاشورا را از برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) دانست و افزود: نشست‌های روشنگری برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر برنامه‌های این ناحیه است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان حرکت دسته‌های عزاداری را طبق هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دانست.

انتهای پیام/73008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول