اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

شرایط برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در خوزستان فراهم است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تمام شرایط برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در این استان فراهم است.

شرایط برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در خوزستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان که با حضور مسئولان این استان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: تاکنون شاهد حضور تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان بودیم.

وی افزود: مسئولان استان آمادگی دارند تا شرایط را برای حضور هر یک از کاندیداها در خوزستان فراهم کنند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان ادامه داد: به لحاظ امنیتی نیز این آمادگی وجود دارد تا امنیت برنامه‌های کاندیداهایی که به خوزستان سفر می‌کنند فراهم شود.

حسینی تصریح‌ کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده همه تدابیر مورد نیاز برای برگزاری انتخابات 24 خرداد اتخاذ شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراها نیز اضافه‌ کرد: با اعلام لیست نهایی افراد تایید صلاحیت شده در شهرها و روستاها این لیست‌ها به فرمانداری‌ها ارسال شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان‌ کرد: از ساعت 24 روز چهارشنبه 15 خرداد ماه تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراها آغاز خواهد شد.

حسینی افزود: از همه مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی می‌خواهیم تا شرایط و زمینه را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

در ادامه این جلسه نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌های بیگانه مدت‌هاست که با برنامه‌های مختلف درصدد دلسرد کردن مردم و ممانعت از حضور آن‌ها در انتخابات هستند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر اظهار کرد: بر این اساس یکی از مهمترین نیازهای کشور فراهم‌کردن شرایط برای تحقق حماسه سیاسی است.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه با توجه به برنامه‌های گسترده‌ای که از سوی رسانه ملی برای کاندیداها در نظر گرفته شده است شور انتخاباتی مناسبی ایجاد و مردم آگاه و همیشه در صحنه کشور نیز قطعاً در انتخابات 24 خرداد حضوری حداکثری خواهند داشت.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول