اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان:

غرب می‌خواهد چوب لای چرخ انتخابات بگذارد / حضور حداکثری دشمن را ناکام می‌کند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: غریی‌ها به دنبال این هستند که چوب لای چرخ انتخابات ایران بگذارند اما با حضور حماسی مردم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

غرب می‌خواهد چوب لای چرخ انتخابات بگذارد / حضور حداکثری دشمن را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق امروز در جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی شهرستان همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری باید در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور وارد صحنه شویم چرا که این امر منجر به تحقق حماسه سیاسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شعب باید طبق قانون اقدام کرده و با ظرافت و دقت وظایف خود را انجام دهند، این مهم را عامل دیگری در خلق حماسه‌ای ماندگار دانست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان و مدافع نظام و آرمان‌های آن هستند، ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مناسبت‌ها و شرایط مختلف و حساس همواره دفاع از نظام را به دنیا ثابت کرده‌اند که امسال نیز با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به تبلیغات و توطئه‌های دشمنان تأکید کرد: غریی‌ها به دنبال این هستند که چوب لای چرخ انتخابات ایران بگذارند اما به طور قطع مانند همیشه نمی‌توانند کاری از پیش برند.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه باید بصیرانه و هوشمندانه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، ابراز داشت: باید با تحقیق نسبت به انتخاب فردی اصلح و ولایتمدار اقدام کنیم.

در پایان جلسه توجیهی و آموزشی برای اعضای شعب اخذ رأی شهرستان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول