اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 11 کاروان از بوشهر

دلدادگان خمینی کبیر راهی مرقد امام شدند

11 کاروان زائران بوشهری مرقد امام خمینی(ره) با بدرقه مسئولان استان بوشهر راهی تهران شدند.

دلدادگان خمینی کبیر راهی مرقد امام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر امروز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: یک کاروان استان بوشهر روز گذشته راهی مرقد امام شده بود و امروز هم مابقی کاروان‌ها اعزام شدند.

عبدالرضا مطاف افزود: تمهیدات لازم برای اعزام زائران اندیشیده شده و برنامه‌های فرهنگی مختلفی هم در طول مسیر برای زائران در نظر گرفتیم.

وی تصریح کرد: پخش فیلم زندگی حضرت امام، حضور برخی کاروان‌ها در حسینیه جماران بخشی از برنامه‌های جانبی اعزام کاروان‌ها به مرقد امام است.

مطاف بیان داشت: عزاداران بوشهری در روز مراسم ارتحال امام تا قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری به عزاداری می‌‌پردازند؛ ضمن اینکه سینه‌زنی سنتی بوشهری‌ها در مرقد امام همواره مورد توجه حاضران و رسانه‌های داخلی و خارجی در مراسم سالگرد قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: پس از اتمام مراسم سالگرد سازماندهی‌ها برای بازگشت کاروان‌ها به بوشهر انجام می‌‌شود.

وی بیان کرد: امسال هشت هزار زائر در قالب 12 کاروان از سراسر استان بوشهر راهی مرقد امام می‌شوند؛ ضمن اینکه  درخواست افزایش سهمیه را از ستاد مرکزی تهران داشتیم.

مطاف گفت: کاروان‌های اعزامی استان بوشهر هر ساله جز بهترین کاروان‌های حاضر در  مراسم سالگرد امام بوده‌اند.

انتهای پیام/66006/ذ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول