اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مسئولان گچساران

600 گچسارانی عازم مرقد مطهر امام(ره) شدند

با حضور و بدرقه مسئولان گچساران و طی یک آیین معنوی و فرهنگی، 600 زائر گچسارانی برای زیارت مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، راهی تهران شدند.

600 گچسارانی عازم مرقد مطهر امام(ره) شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف گچساران و طی آیینی معنوی و فرهنگی، 600 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان راهی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این اعزام در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: امام راحل تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد و با همراهی و وحدت مردم مؤمن، ایثارگر و انقلابی ایران در مقابل طاغوتیان توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.

جهانگیر انصاری تصریح کرد: با توجه به پیوند ناگسستنی مردم با ولایت، هر ساله در سالروز رحلت این بزرگ مرد تاریخ بشریت، تعدادی زیادی از مردم در قالب کاروان به مرقد مطهر امام خمینی(ه) اعزام می‌شود.

وی افزود: با تمهیدات انجام شده تعداد 14 دستگاه اتوبوس زائران گچساران را به مرقد مطهر امام انتقال می‌دهد.

انصاری ابراز داشت: همزمان با بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال 500 زائر از اقشار مردمی این شهرستان به مرقد مطهر مام راحل اعزام می‌شوند که 220 نفر از خواهران و 280 نفر از برادران در این مراسم معنوی حضور دارند.

وی بیان کرد: 500 نفر از اقشار مختلف مردم و 100 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

انصاری ادامه داد: سه دستگاه خودروی سبک، خودرو یخچال‌دار برای نگهداری مواد غذایی و نیز دو دستگاه آمبولانس با اکیپ و تجهیزات پزشکی کامل و پزشک و پرستار زائران مرقد امام راحل را همراهی و پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد و بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یادآور شد: تقارن این ایام با انتخابات 24 خرداد زمینه‌ای برای آماده کردن زائران برای خلق یک حماسه سیاسی است.

انصاری، تبیین اندیشه‌های استکبار ستیزی، مردم‌محوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل را از جمله اهداف برگزاری این برنامه معنوی و فرهنگی عنوان کرد.

وی افزود: همه وظیفه داریم برای حفظ آرمان‌ها و اندیشه بلند حضرت امام راحل در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته باشیم.

انتهای پیام/82014/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول