اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

اعزام 3500 نفر از خرم‌آباد به مرقد امام راحل

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: 3هزار و 500 زائر خرم‌آبادی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 3500 نفر از خرم‌آباد به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان زائران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، از آمادگی کامل جهت اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: فردا بعد از ظهر 3 هزار و 500 زائر خرم‌آبادی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

وی در سخنانی به تبیین نقش برجسته حضرت امام خمینی (ره) در سرنوشت مسلمانان و همه آزادگان جهان اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز خود را مدیون حضرت امام خمینی (ره) این بزرگ مرد انقلابی می‌داند.

ولی پوری در ادامه به لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای هرچه باشکوه  برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: همچون سال‌های گذشته امسال نیز ضمن اعزام کاروانی متشکل از اقشار مختلف مردم به مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسم‌های عزاداری خاصی در سطح شهرستان خرم‌آباد نیز برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در راستای باشکوه برگزار کردن همه مراسم‌ها گرفته شده است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: مراحل مقدماتی تجهیز و آماده‌سازی کاروان اعزامی زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) صورت پذیرفته و بر اساس برنامه بعد از ظهر فردا کاروان 3 هزار و 500 نفری شهر خرم‌آباد به منظور حضور در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول