اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

بوشهر استان برتر در اعزام کاروان به مرقد امام / اعزام 8 هزار زائر بوشهری به مرقد امام

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام هشت هزار زائر بوشهری به مرقد امام خبر داد و گفت: استان بوشهر رتبه برتر کاروان‌های اعزامی به مرقد امام را در اختیار دارد.

بوشهر استان برتر در اعزام کاروان به مرقد امام / اعزام 8 هزار زائر بوشهری به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف در نشست ستاد ارتحال امام با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای اعزام کاروان‌ها اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام در رده‌های سپاه انجام شد و محدودیتی هم برای ثبت نام نداشتیم.

وی افزود: سهمیه امسال برای استان بوشهر هشت هزار نفر تعیین شده هر چند درخواست سه هزار سهمیه دیگر به ستاد مرکزی دادیم اما برای همین هشت هزار نفر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: تشکیل ستاد استانی ارتحال امام با حضور استاندار، فرمانداران و بخشداران و مدیران کل طبق برنامه از قبل تعیین شده صورت گرفت.

مطاف اضافه کرد: گروه‌های پشتیبانی و پیشرو ستاد استان بوشهر به محل‌های مورد نظر در تهران اعزام شده و مستقر هستند.

وی بیان کرد: همچنین امکانات لازم برای پشتیبانی و ترابری گروه‌های پیشرو به تهران اعزام شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نخستین کاروان اعزامی استان بوشهر روز گذشته به مرقد امام (ره) اعزام شده است، گفت: 12 کاروان برای اعزام زائران از استان بوشهر در نظر گرفتیم که یک کاروان روز 11 خرداد اعزام شدند.

مطاف به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول مسیر اعزام زائران اشاره کرد و گفت: کنترل کردن حدود 200 اتوبوس و 68 دستگاه خودرو سواری و وانت کار سختی است اما با همکاری اعضای ستاد و راهواران استان این کار عملی شده است.

وی بیان کرد: در طول مسیر پیش بینی شده محل‌هایی برای استراحت و صرف غذای زائران در نظر گرفته شود و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: زیارت اماکن متبرکه از جمله شاهچراغ، مرقد حضرت معصومه(س) و زیارت مسجد جمکران از جمله برنامه‌های زیارتی برای برخی از کاروان‌های اعزامی است.

مطاف اضافه کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با مراجع تقلید و برگزاری مسابقات عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌های جانبی اعزام کاروان‌ها به مرقد امام است.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول