اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گلستان خبر داد

اعزام کاروان‌های جهادی به مناطق محروم گلستان از 20 خرداد ماه

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان از اعزام کاروان‌های جهادی به مناطق محروم استان از 20 خرداد ماه خبر داد.

اعزام کاروان‌های جهادی به مناطق محروم گلستان از 20 خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسن حیدری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: امسال سازندگی بسیج دانشجویی گلستان در راستای خلق «حماسه اقتصادی» با محوریت «اقتصاد مقاومتی» در شش عرصه پرورش ماهی، تولید قارچ، کرم ورمی کمپوست، زنبورداری و نوغانداری با توجه به ظرفیت روستاهای محروم استان به خدمت‌رسانی می‌پردازد.

حرکت‌های جهادی جریانی منسجم برای کارآمدسازی نظام است

وی در خصوص اردوهای جهادی بسیج دانشجویی تصریح کرد: حرکت‌های جهادی جریانی منسجم و الهام‌بخش برای کارآمدسازی نظام جمهوری اسلامی و دستیابی به اهداف انقلاب و فرمایشات امام راحل است.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان تاکید کرد: کار جهادی باید به گونه‌ای در ذهن مردم جای بگیرد که آنان را به نظام نزدیک کند و دانشجویان جهادگر باید از این فرصت در راستای تقویت روحیه خودباوری، بصیرت و معنویت خود از آن بهره می‌برند.

ملت ایران در 24 خرداد ماه با رویکردی جهادی «حماسه سیاسی» را رقم می‌زنند

حیدری گفت: خلق «حماسه سیاسی» با حضور پرشور، آگاهانه و بصیرت ملت ایران در 24 خرداد ماه رقم می‌خورد و این حماسه‌آفرینی نیازمند حرکتی جهادی است.

وی تصریح کرد: خلق «حماسه سیاسی» یعنی نمایش عشق به ولایت و حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم و قشر فرهیخته جامعه باید برای بصیرت‌بخشی و حضور گسترده و بیان ویژگی‌های اصلح براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام/2307/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول