اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی:

ستادهای انتخاباتی ولایتی در تمام شهرهای استان مرکزی فعالیت دارند

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی از تشکیل ستادهای انتخاباتی ولایتی در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

ستادهای انتخاباتی ولایتی در تمام شهرهای استان مرکزی فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر سه ستاد در مرکز استان و 16 ستاد در شهرستان‌های استان فعالیت تبلیغاتی خود را پیرامون برنامه‌های ولایتی آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سخنرانی در سطح شهرها و روستاها پیرامون برنامه‌های ولایتی از مهم‌ترین برنامه‌‌های ستاد در استان است که با شروع رسمی تبلیغات نامزدها آغاز شده است.

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی به منظور بررسی معرفی برنامه‌ها با استفاده از پنج سایت از دیگر اقدامات این ستاد برای معرفی ولایتی به شمار می‌رود.

صالحی گفت: ولایتی با شعار دولت متمم در این دوره از انتخابات حضور یافته که منظور از متمم بودن به معنای دولتی متدین، تجربه‌دار، مشورت‌پذیر و معتدل است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ولایتی رسیدگی به وضع معیشت مردم و اقتصاد جامعه است، ابراز داشت: ولایتی قرار است مسائل اقتصادی را با تشکیل تیمی از افراد خبره و کارشناس در این حوزه و با توجه به برنامه‌‌های تدوین شده ظرف مدت کوتاهی به سرانجام برساند.

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی ادامه داد: همچنین در حوزه سیاست خارجی و برقراری رابطه با آمریکا معتقد است ملت‌‌ها قابل احترام هستند و ملت آمریکا هم ملت قابل احترامی است و ما مشکلی با ملت آمریکا نداریم.

صالحی اظهار داشت: امروز دیگر ملت‌ها این نوع رفتارها را بر نمی‌تابند، سیستم اداره کشورهایی که قدرت نمایی می‌کنند قابل تغییر است و باید در این راستا حرکت کرد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری برقراری رابطه عزت‌مند با آمریکا را رد نمی‌کند، ایشان معتقد هستند آمریکا اگر خواهان برقراری رابطه با ایران است باید دست از دروغ‌بازی با ایران بردارد، چراکه ما اجازه نخواهیم داد عزت‌‌مان زیر سئوال برود، در مجموع اگر خواهان برقراری رابطه با آمریکا هستیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که عزت ملی ما حفظ شود زیرا ما با هر قیمتی حاضر به برقراری رابطه با آمریکا نیستیم.

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی تصریح کرد: کسی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که بتواند احقاق حق کند و ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود برساند.

صالحی ادامه داد: کسی که به عنوان منتخب مردم برگزیده می‌شود باید بکوشد از همه سلایق و ظرفیت‌های موجود در کشور بهترین و بیشترین بهره را در امر عمران و آبادانی و پیشرفت کشور ببرد.

وی با بیان اینکه ستاد تبلیغات ولایتی توجه به اخلاق را در راس فعالیت‌های خود قرار داده است، بیان داشت: آقای ولایتی همواره به موضوع رعایت اخلاق در فعالیت ستادهای انتخاباتی تاکید داشته و ما نیز توجه به مسائل اخلاقی را در راس کارهای خود قرار داده‌ایم.

قائم‌مقام ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در استان مرکزی بیان داشت: ما در بحث تبلیغات سعی داریم از ریخت و پاش‌های بیهوده خودداری کرده و با نصب چند بنر در نقاط مشخص شده و برگزاری جلسات سخنرانی درسطح مساجد به طرح دیدگاه‌ها بپردازیم.

صالحی با اشاره به سفر ولایتی به استان گفت: پیش از این قرار بود سفر ولایتی به استان در روز 14 خرداد باشد که با توجه به تعطیلی این روز این سفر به روز دیگری موکول شد که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/87004/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول