اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی مشکلات روستاییان صورت گرفت

حضور فرماندار و نماینده اردبیل در 8 روستا

با هدف بررسی مشکلات روستاییان فرماندار اردبیل و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در بیش از هشت روستا حضور یافته و از نزدیک با مردم دیدار کردند.

حضور فرماندار و نماینده اردبیل در 8 روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازدیدی که ظهر امروز کاظم دبیر فرماندار اردبیل به همراه منصور حقیقت‌‍‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستانی انجام شد، مسائل و مشکلات هشت روستا از بخش مرکزی اردبیل در دهستان سردابه و در روستای قلعه‌جوق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه بررسی و بازدید از روستاهای شهرستان اردبیل که با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و همچنین مسئولان ذیربط صورت گرفت مشکلات روستاهای ایمچه، خشکه‌رود، قلعه‌جوق، اروانق، کردکندی، قره‌تپه، ینگجه رضابیگلو و وکیل‌آباد سردابه در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید و در خصوص حل مشکلات آب آشامیدنی، آب زراعی، اجرای طرح هادی روستایی، جاده بین مزارع و جاده دسترسی روستایی تصمیماتی اتخاذ شد و با ارائه راهکارهایی قول مساعد داده شد با تامین منابع اعتباری در شورای برنامه‌ریزی بتوان مشکلات را به حداقل رساند.

فرماندار اردبیل در این بازدید اظهار داشت: برنامه ما بر این مبنا است که در بازدید از مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها و مشاهده نزدیک و به عینه مشکلات یا طرح‌های نیمه‌تمام اعتبارات را واقعی و به ضروریت‌ها اختصاص می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید مدیران شهرستانی هر یک در حوزه کاری خود از جمله اجرای طرح هادی، آبرسانی به روستاها، جاده بین مزارع و زیر‌پوشش قرار دادن آبیاری زمین‌های کشاورزی به ارائه توضیحاتی پرداخته و به کارهای انجام شده و برنامه‌های آتی اشاره کردند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در این بازدید قول همکاری و پیگیری مسائل و مشکلات کلان و در سطح ملی را به اهالی داد.

منصور حقیقت‌پور گفت: نسبت به احداث یک‌ باب مدرسه و پیگیری آب زراعی و شرب کشاورزان اقدامات جدی و پیگیرانه را انجام می‌دهیم تا مشکلات به حداقل برسد.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول