اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه رمضان محقق می‌شود

برگزاری فعالیت‌های قرآنی در 100 مدرسه همدان

رئیس اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش همدان از برگزاری فعالیت‌های قرآنی در 100 مدرسه استان در ماه رمضان خبر داد.

برگزاری فعالیت‌های قرآنی در 100 مدرسه همدان

عباس تجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال در استان همدان مطابق برنامه‌های هر سال برنامه‌ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام معاونان پرورشی ادارات استان طی برنامه‌ریزی متمرکز برای برگزاری جشن متمرکز نیمه شعبان آماده می‌شوند تصریح کرد: معاونان پرورشی و مسئولان به دنبال برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان هستند.

رئیس اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: محفل جشن میلاد امام زمان(عج) به صورت سراسری در استان همدان شب چهارم تیرماه در یکی از مساجد و تکایا با حضور اولیا و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت برای نخستین بار است که از طرف آموزش و پرورش به صورت برنامه متمرکز اعلام شده که توسط معاونان پرورشی سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

تجری یادآور شد: اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز به دنبال اشاعه فعالیت‌های قرآنی برای ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان است تا بتواند برنامه‌های قرآنی را در همدان گسترش دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه ایام تابستان با ماه مبارک رمضان همراه است فعالیت‌ها و برنامه‌های خاصی برای این ایام در مدارس تعریف شده است.

رئیس اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه در استان همدان 3 هزار مدرسه وجود دارد افزود:  100 مدرسه برای ایام ماه مبارک رمضان محفل جزءخوانی و انس با قرآن کریم را خواهند داشت که دانش‌آموزان می‌توانند در رشته‌های تفسیر، حفظ، تجوید، قرائت و ... ثبت نام و فعالیت کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: این طرح سال گذشته در 50 مدرسه اجرا شد و امسال نیز در 100 مدرسه (نمازخانه‌ها) هر روز مبادرت به جزءخوانی، تفسیر و محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استان خواهد بود.

انتهای پیام/89007/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول