اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در نمایشگاه قرآن از آثار فاخر قرآنی رونمایی خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی آثار و تولیدات فاخر قرآنی در نمایشگاه قرآن خبر داد.

در نمایشگاه قرآن از آثار فاخر قرآنی رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد حسینی در سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم از موسسه علمی آموزشی دارالحدیث قم بازدید و با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل دارد که در فرصت باقی مانده تا پایان دولت دهم همکاری بیشتری را با این موسسه علمی و فرهنگی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن که به زودی برگزار می‌شود از آثار فاخر قرآنی رونمایی خواهد شد ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و تکریم از علما و بزرگان و همچنین هنرمندان و شعرای نامی را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس هفته گذشته کنگره بزرگداشت شاعر بزرگ صائب تبریزی را برگزار کردیم و برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشکینی را نیز در دستور کار خود داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاسیس بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) برای ساماندهی و عمق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در خصوص این امام همام بیان داشت: یکی از کارهای ویژه‌ای که برای این حضرت در حال پیگیری است تدوین دانشنامه امام رضا (ع) است که کارهای مقدماتی آن انجام شده و در نهایت کار ارزنده و ماندگاری خواهد بود.

حسینی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های صورت گرفته برای ارتقای سطح کارهای فرهنگی و هنری، برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص سیره امام رضا (ع) است که با هدف آشنایی هنرمندان با زندگی آن حضرت و استفاده از این آموزش‌ها در خلق آثاری عمیق و پر محتوا برگزار شد.

آیت‌الله ری‌شهری نیز در این دیدار به تبیین فعالیت‌های این موسسه پرداخت و از همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این موسسه ابراز رضایت کرد.

در ادامه وزیر ارشاد و هیئت همراه از بخش‌های مختلف موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کردند.

انتهای پیام/78009/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول