اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شوشتر خبر داد

برگزاری 80 نشست سیاسی در آستانه انتخابات در شوشتر

فرمانده سپاه شوشتر از برگزاری 80 نشست سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این نشست‌ها در راستای افزایش مشارکت مردمی است.

برگزاری 80 نشست سیاسی در آستانه انتخابات در شوشتر

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر 80 نشست سیاسی در راستای بصیرت‌افزایی مردم این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست‌ها که بیشتر با محوریت تشریح و تبیین منویات امام خمینی(ره) و اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات بوده است توسط تعدادی از اساتید اعزامی از تهران برگزار می‌شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و اولویت حضور مردم در انتخابات سعی بر این بوده است که جلسات با حضور عموم مردم و اقشار مختلف و در مکان‌های عمومی سطح شهرستان مانند مساجد و پایگاه‌های مقاومت برگزار شوند.

فرمانده سپاه شوشتر در بیان این که از هر فرصتی برای تشویق و ترغیب مردم نسبت به حضور در انتخابات استفاده شده است، گفت: در همه محافل و مراسمی که در سطح شهرستان برگزار شده بود مانند برنامه‌هایی که در مناسبت‌های میلاد امام علی (ع) و یا مراسم سه خرداد سالروز فتح خرمشهر انجام شده بود با حضور نیروهای سپاه در این برنامه‌ها فرصتی را برای این امر مهیا می‌کردند.

وی با توجه به اینکه دشمنان همواره با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابات دور می‌کنند، تصریح کرد:  نسبت به استفاده از همه حوزه‌ها و امکانات در راستای تشویق و ترغیب مردم برای حضوری پر شورتر در انتخابات استفاده می‌کنیم.

حسین‌زاده اعلام کرد: تاکنون همه نشست‌ها با استقبال زیادی از طرف عموم مردم مؤمن شوشتر همراه بوده است به طوری که بعد از برگزاری 80 نشست در این شهرستان همواره مردم با اشتیاق در محافل مختلفی که با موضوع انتخابات برگزار می‌شوند شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه در ادامه اظهار کرد: برای اینکه مردم در انتخابات با حضوری پر شکوه در سرنوشت خود سهیم باشند و بتوانند فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند همچنان این تشویق‌ها ادامه دارند و آن‌ها را در این امر مهم یاری می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی در تلاشیم که حماسه‌ای پر شور از سال‌های قبل و با انتخابی آگاهانه برگزار کنیم.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول