اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران مطرح کرد

سروری تکواندوی ایران با همه نداری‌ها و کمبودها در جهان / همدلی راز موفقیت تکواندوی ایران

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران گفت: با همه سالن‌های نداشته و پول‌هایی که نیست اکنون در جهان تکواندوی ایران سروری و آقایی می‌کند.

سروری تکواندوی ایران با همه نداری‌ها و کمبودها در جهان / همدلی راز موفقیت تکواندوی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامحسن ذوالقدری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه خرد جمعی و دلسوزی اعضای مجمع تکواندو می‌توان شاهد ارتقا و پیشرفت و توسعه رشته تکواندو در این استان باشیم.

وی گفت: جامعه ورزش و خانواده‌ها رسالت بزرگی بر عهده دارند چراکه در گذشته تنها ورزش کشتی و وزنه‌برداری از افتخارات ایران  بود اما امروزه شاهد ارتقای ورزش تکواندو و میزان استعداد جوانان ایرانی در این عرصه هستیم و همواره افتخارات زیادی کسب کرده‌ایم.

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه بعد از حضور تکواندو از سال 2000 در المپیک بار توقعات افزایش یافت، عنوان کرد: در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی ورزشکاران تکواندوکار کشور افتخارات زیادی را برای میهن اسلامی کسب کردند و میزان توقعات از خانواده تکواندو افزایش یافته است.

وی تکواندو را نمونه و الگویی مناسب برای جامعه ورزش عنوان کرد و گفت: امروزه با افتخار می‌گوییم که تکواندو رتبه اول جهان را دارد و با وجود اینکه در گذشته کشتی بازوی توانمند ورزش کشور در المپیک بود امروز شاهد پیشرفت و حضور تکواندوکاران نامی کشور در المپیک هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران تأکید کرد: امیدواریم از نقش و سهم خانواده‌ها در امر ورزش استفاده شود چراکه نقش خانواده‌ها در ارتقای ورزش مهم و مؤثر است.

ذوالقدری اشاره‌ای به تاریخ پرافتخار تکواندوی کشور کرد و گفت: ورزش تکواندو با همین بضاعت و با همین سالن‌های نداشته توانست کل آمریکا، آسیای میانه و شرق و کل جهان را فتح کند و در سال 2011 قهرمان جهان شود.

دبیر فدراسیون تکواندو در ادامه رمز موفقیت تکواندو را علاوه بر همدلی در مجموعه تکواندوی کشور، بهره‌گیری از علوم کاربردی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از علوم کاربردی در رشته تکواندو در ارتقا و توسعه ورزش می‌تواند مؤثر باشد از این رو تقاضا داریم مسئولان و کسانی که دستی بر آتش دارند سعی بر هموار کردن مسیر توسعه این رشته داشته باشند تا شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران در عرصه‌های مختلف باشیم.

ذوالقدری تصریح کرد: با خرد جمعی و دلسوزی می‌توان در راستای ارتقای تکواندو گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول