اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان قزوین خبر داد

کسب 22 مدال بین‌المللی از سوی تکواندوکاران قزوین

رئیس هیئت تکواندوی استان قزوین گفت: در چهار سال گذشته تکواندوکاران قزوینی در میادین بین‌المللی و مسابقات برون‌مرزی 22 نشان طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

کسب 22 مدال بین‌المللی از سوی تکواندوکاران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ایرج زاهدپور پس از برگزاری مجمع تکواندوی استان قزوین که با حضور محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به طور حتم تلاش می‌کنم در سایه محبت علاقه‌مندان به تکواندو در چهار سال آینده با شتاب بیشتری موفقیت‌های این رشته ورزشی تداوم یابد.

زاهدپور با اشاره به 19 رأی اعضای مجمع و انتخاب وی به عنوان رئیس هیئت تکواندوی قزوین به مدت چهار سال دیگر عنوان کرد: به طور حتم مسئولیت من در این سمت سنگین‌تر شده است و باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوان انتظارات مسئولان و دوست‌داران این رشته ورزشی در سطح استان را برآورده کرد.

وی اشاره‌ای هم به آمار و عملکرد تکواندوی استان در چهار سال گذشته داشت و گفت: در طول چهار سال گذشته تکواندوکاران قزوینی در میادین بین‌المللی و مسابقات برون‌مرزی بیش از 22 نشان ارزشمند طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تکواندوی استان با اشاره به اینکه بیش از 25 ورزشکار و دو مربی در این سال‌ها به اردوهای تیم ملی تکواندوی کشورمان دعوت شدند، افزود: در مدت یاد شده نیز، تکواندوکاران استان 157 مدال را در مسابقات گوناگون به دست آوردند.

زاهدپور با اشاره به اینکه تکواندوکاران قزوینی 61 مدال با ارزش در رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان تصاحب کردند، اضافه کرد: در این مدت نیز مدال‌های کسب شده در رقابت‌های دانشجویی، کارگری و المپیادهای ورزشی بیش از 40 مورد بوده است.وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته 20 تیم تکواندوی استان در لیگ‌های مختلف کشور شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: در این سال‌ها یک عنوان قهرمانی، دو عنوان نایب‌قهرمانی و چهار مقام سومی حاصل تلاش تیم‌های استان در رقابت‌های باشگاهی لیگ‌های کشور بوده است.

زاهدپور، کلنگ‌زنی خانه تکواندو با مساحتی بیش از دو هزار متر مربع را از دیگر عملکردهای سال گذشته این هیئت ورزشی برشمرد و اظهار داشت: به طور حتم با همکاری و همیاری مسئولان و در صورت برآورده کردن نیازهای مالی، این اقدام مهم در دستور کار هیئت تکواندوی استان در سال جاری است.

وی شرکت تیم قزوین در تورنمنت بین‌المللی کشور آلمان را از دیگر موفقیت‌های تکواندوی استان برشمرد و عنوان کرد: در این رقابت‌ها تکواندوکاران قزوینی با کسب 12 مدال ارزشمند طلا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

زاهدپور، کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی جام فجر توسط بانوان قزوینی را یکی دیگر از موفقیت‌های ورزشکاران تکواندوی استان برشمرد و عنوان کرد: کسب مقام دومی تیم هیئت تکواندوی قزوین در لیگ نقش جهان و صعود به لیگ برتر کشور در سال 90 نیز به نوعی یکی دیگر از موفقیت‌های ورزش تکواندوی استان بود.

رئیس هیئت تکواندوی استان در ادامه انتخاب داور نمونه کشور در بخش مردان و زنان را که توسط علیرضا افشار و رقیه فلاح در سال 89 به دست آمد، یکی دیگر از عملکردهای خوب این هیئت ورزشی برشمرد.

زاهدپور تصریح کرد: در این بین نباید به سادگی از حضور تکواندوکاران نوجوان قزوینی از جمله فردین سخاوت‌فر، حامد و محمد اصلانی در تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی به راحتی عبور کرد.

در این نشست محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان به نمایندگی از مربیان، داوران و ورزشکاران تکواندوی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول