اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

پرهیزکار رئیس هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری حامد پرهیزگار به عنوان رئیس هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پرهیزکار رئیس هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مجمع انتخابات هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامحسن ذولقدری دبیر فدراسیون تکواندوی کشور، آرش فرهادیان رئیس امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع مدیر کل ورزش و جوانان این استان و جمعی از اعضای مجمع و نمایندگان شهرستان‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم جامعه ورزش استان جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور چشمگیری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با وجود پتانسیل‌های موجود در استان، ورزش‌های رزمی از جمله تکواندو در وضعیت مناسبی به سر می‌برند و نیازمند همت و همراهی مضاعف مسئولان و متولیان امر ورزش در سطح کشور هستیم.

خاضع با بیان اینکه هیئت تکواندو از هیئت‌های فعال در این استان است، گفت: استقبال از ورزش تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد مناسب ارزیابی شده است.

این مسئول در ادامه به وضعیت نامناسب اعتبارات اشاره کرد و گفت: رؤسای هیئت‌های ورزشی تنها به مقدار ناچیز اعتبارات دولتی در بحث ورزشی اکتفا نکنند و اسپانسر مالی برای هیئت‌های خود داشته باشند.

در این نشست حامد پرهیزکار نیز به عنوان تک کاندیدای این انتخابات ضمن تشریح برنامه‌های خود در راستای ارتقای تکواندوی استان عنوان کرد: برنامه‌های مختلف و متفاوتی در قالب 9 بند برای ارتقای این ورزش رزمی در نظر گرفته شده است.

وی استعدادیابی ورزش تکواندو را از برنامه‌های مهم خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم والدین ورزشکاران در راستای پیشرفت این امر همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حامد پرهیزکار به عنوان تنها کاندیدای مجمع انتخابات این استان بود که با 18 رأی از مجموع 18 عضو در مجمع به عنوان رئیس هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول