اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهار سال دیگر

شهردار محمدیه، سکاندار هیئت تکواندوی قزوین شد

ایرج زاهدپور، شهردار محمدیه و رئیس فعلی هیئت تکواندوی قزوین برای چهار سال دیگر ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت.

شهردار محمدیه، سکاندار هیئت تکواندوی قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان قزوین که با حضور محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، زاهدپور سرپرست فعلی هیئت تکواندوی استان با کسب 19 رأی موفق شد از سوی مجمع، برای چهار سال دیگر هدایت این رشته ورزشی را در دست بگیرد.

رأی قاطع مجمع با کسب 19 رأی ممکن به زاهدپور از این نکته حکایت می‌کند که زاهدپور در طول چهار سال گذشته توانسته است اعتماد جامعه تکواندوی استان را به خوبی به خود جلب کند.

به هر حال از حق هم نباید گذشت که وی درطول چهار سال گذشته که بر مسند قدرت هیئت تکواندوی استان تکیه زده بود، عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشت؛ به طوری که با برنامه‌ریزی مدون و مناسب توانست در این سال‌ها افتخارات زیادی را برای این رشته ورزشی در سطح استان کسب کند.

در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان کرد: فدراسیون تکواندوی کشور در سال‌های گذشته همواره توانسته است در میادین بزرگ جهانی خوش بدرخشد.

محسن حق‌شناس افزود: تکواندو ورزشی است که علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد و در سال‌های گذشته ورزشکاران این رشته توانسته‌اند درسطح اول رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک، با کسب مدال‌های ارزشمند برای کشورمان، پرچم پر افتخار آن را به اهتزاز درآورند.

وی با بیان اینکه هیئت تکواندوی استان قزوین هم تلاش کرده است تا سهم کوچکی در موفقیت‌های تیم ملی تکواندوی کشورمان در این سال‌ها از خود برجای بگذارد، عنوان کرد: حضور ورزشکاران زن و مرد تکواندوکار استان در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان به خوبی این نکته را ثابت می‌کند.

حق‌شناس در این مجمع همچنین با اشاره به مشکلات مالی ورزش استان در سال گذشته اظهار داشت: هیئت تکواندوی استان در سال گذشته در مجموع در بحث مالی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با مدیریت مناسب به خوبی توانست از این بحران سربلند خارج شود.

در این برنامه قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز به نمایندگی از مربیان، داوران و ورزشکاران تکواندوی استان قزوین حضور داشت.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول