اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 بخش کیوروگی و پومسه صورت می‌گیرد

حضور 4 تکواندوکار قمی در مسابقات پیشکسوتان

چهار تکواندوکار قمی در مسابقات تکواندو قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

حضور 4 تکواندوکار قمی در مسابقات پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هنوز رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ‌های مختلف تکواندو کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آغاز نشده است تکواندوکاران پیشکسوت قم در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف و در دو بخش مبارزه یا کیوروگی و اجرای فرم یا پومسه به منظور شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی در ایتالیا برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان نخستین دوره رقابت‌های آزاد انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی پیشکسوتان کشور، بدون حضور قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات برون مرزی برگزار می‌شود و این نفرات در دومین دوره مسابقات جهانی حضور می‌یابند.

به همین منظور پیشکسوتان تکواندو کشورمان در اوزان و رده‌های سنی مختلف به روی شیاپچانگ می‌روند و در استان قم بلال سلیمانی، مهدی امیری و علی افکاری به عنوان مبارز و عباس رفیعی به عنوان پومسه کار با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو نخستین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو پیشکسوتان در دو بخش پومسه و کیوروگی، به منظور حضور در نخستین دوره بازی‌های تکواندو پیشکسوتان جهان در ایتالیا به میزبانی خانه تکواندو به انجام می‌رسد.

در این دوره از مسابقات هوگوپوشان مدعی عضویت در تیم ملی در دو رده سنی 35 تا 40 سال و 45 سال به بالا و در چهار وزن المپیکی یعنی 58، 68، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت نفرات برتر هر وزن به نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

همچنین پومسه روهای پیشکسوت در چهار رده سنی 35 تا 41 سال، 41 تا 51 سال، 51 تا 61 سال و بالای 61 سال و با اجرای فرم‌های مشخص شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، بر روی شیاپچانگ‌های خانه تکواندو تهران به رقابت می‌پردازند.

با توجه به تصمیم گرفته شده از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو مقرر شد این دوره از رقابت‌ها، بدون حضور تکواندوکاران قهرمان و مدال‌آوران از بازی‌های آسیایی، جهانی، ارتش‌های جهان و دانشجویان برگزار شود، ضمن اینکه پس از اتمام نخستین مرحله اردو، این نفرات نیز شرایط حضور در دومین دوره مسابقات انتخابی را می‌یابند در حالی که نخستین دوره رقابت‌های پیشکسوتان جهان مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول