اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دریافت نشان لیاقت از مقام معظم رهبری

سردار نوراللهی به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد

سردار سرتیپ پاسدار الله‌نور نوراللهی نشان لیاقت را از دستان مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرد و به عنوان مدیر و فرمانده نمونه کشوری برگزیده شد.

سردار نوراللهی به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سرتیپ پاسدار الله‌نور نوراللهی در مراسم تحلیف دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در خردادماه سال‌جاری به عنوان فرمانده و مدیر نمونه کشوری انتخاب شد.

همچنین ایشان لوح تقدیر و جایزه خود را از دست مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم دریافت کرد.

سردار نوراللهی از فرزندان غیور این مرز و بوم و استان شهیدپرور استان ایلام است که پس از سال‌ها حضور در عرصه‌های بزرگ مدیریتی و فرماندهی سپاه، سال 79 ایلام را به قصد خدمت به مردم کرستان ترک کرد.

از سال 79 تا سال 89 به مدت 10 سال فرمانده سپاه استان کردستان بود و در این استان شهیدپرور در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

اکنون نیز در کسوت معلمی در دانشگاه امام حسین (ع) دانشگاهی که مزین به نام بزرگ معلم جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است در حال تعلیم و تربیت فرزندان دلیر این دیار است.

سردار نوراللهی در سال‌های اخیر با حضور در مراکز علمی دانشگاهی بالاخص دانشگاه امام حسین (ع) که مرکز ثقل ارزش‌های پاسداری و فرهنگی است با تغییر نقش مسئولیتی‌اش از یک مقام عالی رتبه نظامی به یک عنوان استادی و علمی، نشان داد که همواره قابلیت و صلاحیت وارد شدن به این حوزه را نیز دارا است.

انتخاب سردار سرتیپ پاسدار الله‌نور نوراللهی به عنوان فرمانده و مدیر نمونه کشوری در مراسم تحلیف دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در خردادماه سال‌جاری افتخاری بزرگ برای فرزندان و مرزداران این دیار است.

انتهای پیام/2246/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول