اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران -7

فیاضی: توزیع اعتبارات علت تفحص از استانداری مازندران است

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس علت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران را نگاه غیرعادلانه در اعتبارات عنوان کرد.

فیاضی: توزیع اعتبارات علت تفحص از استانداری مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالوحید فیاضی در نخستین نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در میان نمایندگان مردم مازندران در مجلس نهم، همگرایی رو به فزونی است.

وی ادامه داد: گرچه در دوره‌های قبلی نماینده نبودم اما به عنوان فردی که مدیر اجرایی استان بودم می‌توانم در این زمینه قضاوت کنم.

فیاضی با بیان اینکه چرا باید به نگاه منطقه‌ای متهم شویم، تصریح کرد: نگاه منطقه‌ای و جزیره‌ای اشکالی است که به کشور وارد است.

وی با بیان اینکه هر نماینده در مقابل ملت ایران پاسخگو است، گفت: وقتی فردی از نمایندگان، مطالبات مازندران را با دیدگاه کلان، پیگیر باشد، نیازهای منطقه خود را هم پاسخ می‌دهد.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به اینکه تلاش ما در مجلس این است که به سمت خردگرایی برویم، یادآور شد: خرد اقتضا می‌کند منافع همه ملت را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بخشی‌نگری، اشکال کار است و ما هم انتظار نداشته باشید نگاه این‌چنینی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: از ما انتظار داشته باشید به عدالت همه‌جانبه فکر کنیم.

فیاضی متذکر شد: لذت کار در این است که مازندران را یکپارچه ببینیم.

وی علت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران را نگاه غیرعادلانه در اعتبارات عنوان کرد و گفت: باید نگاه عدالت‌محورانه را رعایت می‌کردند که البته در یکی دو ماه قبل هم این نگاه اتفاق نیفتاده است.

فیاضی درباره ایجاد سازمان سواحل با بیان اینکه برخی نمایندگان دیگر استان‌ها لزومی بر ایجاد این سازمان نمی‌دانند با این تصور که دریا مربوط به ما نیست، اظهار داشت: اما همه کشته‌شدگان دریا هم که مازندرانی نیستند.

وی گفت: رسانه‌ها باید برای ایجاد سازمان عمران، افکار عمومی را تنویر کند.

 انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول