اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران-6

حسینی: ال‌‌سی‌های واقعی برای احیای نساجی گشایش می‌یابد

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه در مجلس، با بیان اینکه نساجی وضعیت نسبتا مناسبی پیدا کرده است، گفت: ال‌سی‌هایی که برای سرمایه‌گذار نساجی باز شد به صورت مشروط بود و درصدد هستیم به ال‌سی‌های واقعی تبدیل شوند.

حسینی: ال‌‌سی‌های واقعی برای احیای نساجی گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدهادی حسینی شامگاه امروز در نخستین نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران با اصحاب رسانه، اظهار داشت: گذشتگان را تخطئه نمی‌کنیم چرا که هر کسی به اندازه حسن خود تلاش کرده است.

وی ادامه داد: آن‌چه حق مردم مازندران است، امروز در دست ما نیست.

حسینی با اشاره به 11هزار تحصیلکرده بی‌کار رشته کشاورزی در استان، متذکر شد: در صورتی که زمین‌های حاصل‌خیز نوار سبز ایران زبانزد عالم است اما نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه در مجلس با بیان اینکه در حوزه مدیریت بر منابع، ضعیف عمل کردیم، افزود: 150 هزار هکتار از اراضی ما در فصل باران دچار غرقابی و در فصل کشت هم دچار کم‌آبی است.

وی با بیان اینکه پروژه زهکشی در غرب استان در نوشهر نیمه‌کاره رها شده، ادامه داد: چراکه در اجرای این پروژه چند ویلا در ساختمان ریاست‌ جمهوری خراب شد و مانع ادامه پروژه شدند.

حسینی با اشاره به اینکه گاهی با موانع این‌چنینی در اجرای پروژه مواجه هستیم، تصریح کرد: در مهار آب، جزء سه استان آخر در کشور هستیم و از نظر برداشت در هکتار هم وضعیت خوبی نداریم و شیلات هم وضعیت بهتری ندارد و البته به صورت مشترک باید کمک کنیم تا موانع برداشته شده و استان رشد کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان اینکه نساجی وضعیت نسبتا مناسبی پیدا کرده است، اذعان داشت: ال‌سی‌هایی که برای سرمایه‌گذار نساجی باز شد به صورت مشروط بود و درصدد هستیم به ال‌سی‌های واقعی تبدیل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سهم مازندران از بودجه کشور چهار درصد است، یادآور شد:‌ اما هیچ‌وقت به دو درصد هم نرسید.

انتهای پیام/86007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول