اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موی‌تای قزوین خبر داد

برگزاری لیگ موی‌تای در قزوین/ ورزشکار محور هستم

رئیس انجمن موی‌تای استان قزوین گفت: لیگ موی‌تای را پس از فراهم شدن زمینه‌های مناسب در استان قزوین برگزار می‌کنیم.

برگزاری لیگ موی‌تای در قزوین/ ورزشکار محور هستم

امیر عارف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در طول مدتی که سکان انجمن موی‌تای را در دست گرفته‌ام ضمن اینکه یک دوره مسابقات موی‌تای در استان برگزار شده، دفتری نیز برای این انجمن در مجموعه تختی قزوین تهیه شده است تا به عنوان پایگاهی برای موی‌تای‌کاران استان قزوین باشد.

* ورزشکار محور هستم

عارف‌زاده با بیان اینکه ورزشکار محور هستم، تصریح کرد: رابطه انجمن موی‌تای با ورزشکاران باید به گونه‌ای باشد که استعدادها را به خود جذب کند و پس از پرورش، آن‌ها را در صحنه‌های ملی و فراملی بدرخشاند.

وی عنوان کرد: استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در رشته ورزش موی‌تای دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

* حضور پنج موی‌تای‌کار قزوینی در تیم ملی

رئیس انجمن موی‌تای استان قزوین از حضور پنج موی‌تای‌کار قزوینی در تیم ملی خبر داد و گفت: مجید محرابی، محمد امیری، مجید کاظمی، سیدعلی هاشمیان و صادق هاشمی پنج موی‌تای‌کاری هستند که به نمایندگی از این استان به عنوان استعداد در اردوی تیم ملی موی‌تای کشور حضور پیدا می‌کنند.

عارف‌زاده ادامه داد: این پنج موی‌تای‌کار به دلیل عدم هماهنگی‌های مدیریت سابق انجمن موی‌تای استان قزوین با انجمن موی‌تای کشور، از رقابت‌های انتخابی تیم ملی اطلاعی نداشته و از این رقابت‌های بازمانده بودند.

وی اضافه کرد: البته با رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که برای احقاق حق این ورزشکاران به عمل آمد در نهایت پنج موی‌تای‌کار قزوینی راهی اردوی تیم ملی موی‌تای کشور اعزامی به رقابت‌های اینچوان کره جنوبی شدند.

رئیس انجمن موی‌تای استان قزوین تصریح کرد: باید در این زمینه از تلاش‌های علیرضا کریمی مسئول کمیته فرهنگی انجمن موی‌تای کشور و دبیر این انجمن در قزوین تقدیر و تشکر کرد که زحمات زیادی را در این راستا انجام داد.

عارف‌زاده با بیان اینکه آمده‌ام برای رشته موی‌تای استانم کار کنم، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای پیشرفت موی‌تای استان قزوین انجام می‌دهم و از هیچ زحمتی دریغ نخواهم کرد.

* مشارکت موی‌تای‌کاران در انتخابات

وی با اشاره به راهبرد امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد: جامعه موی‌تای استان قزوین همگام با سایر اقشار حضوری گسترده در انتخابات خواهد داشت و در راستای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/77003/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول