اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن‌های ورزشی مازندران:

جایزه قهرمان «موی‌تای» آماده است / از انتقادات استقبال می‌کنیم

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مازندران درباره جایزه قهرمان رشته موی‌تای جام ریاست‌جمهوری گفت: جایزه آماده است.

جایزه قهرمان «موی‌تای» آماده است / از انتقادات استقبال می‌کنیم

سیدعلی نعیمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر در پاسخ به اینکه برخی از سایت‌های ورزشی با انتقاد از روند فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان خواستار انصراف شما از ریاست این هیئت هستند و شما چه نظری دارید، گفت: از انتقادات استقبال می‌کنیم ضمناً این را هم می‌گوییم که انجمن در اسفندماه 91، المپیاد ورزشی را در شهرهای مختلف استان مازندران در شش رشته برگزار کرده و یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی استان محسوب می‌شود.

نعیمی در پاسخ به اینکه آیا فقط برگزاری المپیاد ورزشی برای هیئت انجمن‌های ورزشی استان که سرمایه‌های زیادی را در دامان خود دارد، کافی است، پاسخ داد: خیر، به همین دلیل برنامه‌های زیادی را در سال جاری در دستور کار خود قرار دادیم که یکی از آنها برگزاری مسابقات طناب‌کشی استان مازندران در پایان هفته جاری است.

وی همچنین درباره اینکه قرار بود جایزه قهرمان رشته موی‌تای جام ریاست‌جمهوری که یک سکه طلا بود را به ایشان تقدیم کنید اما ظاهراً هنوز اقدامی نشده است، پاسخ داد: جایزه آن قهرمان آماده است و می‌تواند دریافت کند.

نعیمی در پاسخ به اینکه، گفته شده به جای سکه قرار است پول نقد بدهید و آن هم به همان قیمت چند ماه پیش و اینکه آیا این مبلغ مغایر با وعده شما نیست، پاسخ داد: 500 هزار تومان پول نقد برای این قهرمان آماده است و ایشان می‌توانند آن را دریافت کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مازندران در پاسخ به اینکه شما علاوه بر این سمت مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد هستید و به‌طور طبیعی سرتان خیلی شلوغ است و شاید به نظر برسد نتوانید به همراه خود پاسخ دهید و در این باره هم انتقادات زیادی از شما شده است، اظهار داشت: من شماره ثابت شما را نداشتم اما به تماستان پاسخ دادم، کسی تاکنون با من تماسی در رابطه با نحوه عملکرد‌هایم نداشته و اگر تماس بگیرند حتماً پاسخ می‌دهم از طرفی مدیریت بنده در بندر امیرآباد نه‌تنها خللی در فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان مازندران نداشته بلکه بسیار هم در توسعه آن نقش‌آفرین است.

وی در پایان گفت: بر این باورم که از انتقادات باید برای پیشرفت استفاده کرد و ما هم از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول