اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی انجمن موی‌تای کشور خبر داد

معرفی 5 موی‌تای‌کار قزوینی به تیم ملی

مدیر اجرایی انجمن موی‌تای کشور گفت: پنج موی‌تای‌کار قزوینی به عنوان استعداد به اردوی تیم ملی موی‌تای کشور اعزامی به رقابت‌های اینچوان کره جنوبی، معرفی شدند.

معرفی 5 موی‌تای‌کار قزوینی به تیم ملی

حسن محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجید محرابی، محمد امیری، مجید کاظمی، سیدعلی هاشمیان و صادق هاشمی پنج موی‌تای‌کار قزوینی هستند که به تیم ملی موی‌تای کشور اعزامی به رقابت‌های اینچوان کره جنوبی دعوت شده‌اند.

وی افزود: این پنج ورزشکار به دلایلی نتوانسته بودند در مسابقات انتخابی شرکت کنند و به همین دلیل به عنوان استعداد به اردوی تیم ملی موی‌تای کشور دعوت شدند.

این مقام ورزشی با اشاره به برنامه اردویی تیم ملی موی‌تای بیان داشت: این مو‌ی‌تای‌کاران در چهار روز که هشت جلسه تمرین می‌شود در اردوی تیم ملی موی‌تای حاضر شده و با تمرینات روز دنیا آشنا خواهند شد.

مدیر اجرایی انجمن موی‌تای کشور اذعان داشت: حضور این پنج ورزشکار در اردوهای تیم ملی سبب می‌شود روحیه سایر موی‌تای‌کاران استان قزوین برای پیشرفت و رشد در سطوح ملی افزایش یابد.

محمدخانی پیرامون وضعیت اردوهای تیم ملی موی‌تای کشور افزود: تمرینات تیم ملی موی‌تای به صورت فشرده در حال انجام است و اعضای تیم از انگیزه خوبی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: این موقعیت بسیار خوبی است که پنج موی‌تای‌کار استان قزوین خود را در تمرینات تیم ملی ارزیابی کنند و موجبات پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی را در این استان فراهم آورند.

مدیر اجرایی انجمن موی‌تای کشور در خاتمه عنوان کرد: پس از برگزاری رقابت‌های درون‌ اردویی و با تصمیم کادر فنی بازیکنان اصلی تیم ملی موی‌تای کشور مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/77003/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول