اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

موفقیت 70 داور قمی در کسب مدرک داوری کیک بوکسینگ

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت 70 تن از داوران قمی در کسب مدرک داوری رشته رزمی کیک بوکسینگ خبر داد.

موفقیت 70 داور قمی در کسب مدرک داوری کیک بوکسینگ

مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: دوره داوری ورزش‌های رزمی در رشته کیک بوکسینگ در قم با موفقیت بانوان و آقایان فعال در کیک بوکسینگ استان قم در اخذ مدرک داوری این دوره به پایان رسید.

وی ابراز داشت: دوره داوری درجه دو و سه کیک بوکسینگ WKA آقایان و بانوان فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال گسترده‌ای از سوی داوران قمی روبه‌رو شد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: در حالی که واحد آموزش‌، تحقیقات و برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر نحوه برگزاری این دوره نظارت داشت دوره داوری رشته ورزشی کیک بوکسینگ آقایان و بانوان با تدریس مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان و سبک کیک بوکسینگ قاره کهن در قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی که با تدریس غفاری نایب رئیس سبک کیک بوکسینگ WKA آسیا برگزار شد 70 نفر از داوران کیک بوکسینگ آقایان و بانوان حضور داشتند و در مجموع تجربیات و دانش‌های بسیار ارزنده‌ای برای داوران قمی به دنبال داشت.

اردستانی عنوان داشت: این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان در مدت زمان برگزاری این دوره، آموزش‌های داوری رشته ورزشی کیک بوکسینگ از سبک‌های زیرمجموعه رزمی را فرا گرفتند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم این دوره آموزشی داوری با حضور مربیان دارای مدارک درجه‌های دو و سه برگزار شد و در پایان به شرکت‌کنندگان موفق در آزمون‌های تئوری و عملی این دوره آموزشی، مدرک داوری کیک بوکسینگ تعلق گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان داشت: این دوره آموزشی در حالی برگزار شد که حضور در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی رشته‌های مختلف رزمی به خصوص کیک بوکسینگ که قم یکی از استان‌های موفق کشور در آن به شمار می‌رود، از جمله نکات بسیار مهمی است که توسط هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال جاری مورد توجه جدی واقع خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسب مدال از رقابت‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی و همچنین چند عنوان پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف زیرمجموعه هیئت ورزش‌های رزمی از جمله کیک بوکسینگ گویای توانمندی ورزشکاران رزمی قم است.

اردستانی اظهار داشت: هم‌اکنون نزدیک به 20 سبک به عنوان زیرمجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند که هر کدام از این سبک‌ها ورزشکاران بسیار مستعدی دارند که یا حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی را تجربه کرده‌اند و یا در آستانه اعزام هستند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول